• Äldre 15 Oct 08:28
    4746 visningar
    20 svar
    20
    4746

    Gravid men oskuld

    Hej jag är 14 år och tror att jag är gravid! Men jag har ALDRIG haft SEX! Det är så konstigt för jag har läst väldigt mycket om att vara gravid! Och allt Precis allt passar in på mig!???? och jag har gjort ett test och det visar positivt!! Hur kan det gått till? Vad ska jag göra? I för sug har jag alltid velat ha barn för jag passar alltid mina småsyskon och så hemma men ändå????


    Gravid oskuld
  • Svar på tråden Gravid men oskuld
  • MTL
    Äldre 15 Oct 08:38
    #1

    Gå till en läkare, gravtest kan även visa positivt på vissa sjukdomar.

  • Mascar­aklump­ar
    Äldre 15 Oct 08:44
    #2

    Efter hur lång tid visade testet positivt?

  • Äldre 15 Oct 09:03
    #3

    Är det redan fredag?

    *gäsp*

  • Äldre 15 Oct 09:05
    #4

    Det är inte möjligt så nej du kan inte vara gravid. 

  • Äldre 15 Oct 09:09
    #5

    Förmodligen rör det sig partenogenes, och barnet är då antingen messias eller antikrist.

    Så, du vet... hoppas på det bästa.

  • Äldre 15 Oct 09:11
    #6

    Har du skippat sexualundervisningen i skolan? :) 

  • Äldre 15 Oct 09:16
    #7

    Men det är ju helt omöjligt....
    julenstid.blogg.se


  • Äldre 15 Oct 10:03
    #8

    Ring en präst

  • Äldre 15 Oct 10:10
    #9
    villnu13 skrev 2014-10-15 10:03:01 följande:

    Ring en präst


    Lever von Sydow fortfarande? 
    Jag kan ha lite vigvatten i botten av garderoben som jag inte längre har användning för. Om TS PMar så kan jag skicka det för en billig penning.
  • Äldre 15 Oct 10:13
    #10

    Det där har visst bara hänt en gång tidigare.

  • pgw
    Äldre 15 Oct 10:29
    #11

    Du kan ha äggstockscancer, det kan ge utslag i graviditetstest, eftersom tumören utsöndrar samma hormoner som en normal graviditet. Äggstockscancer hör till de cancerformer som tyvärr är svåra att bota. Hos män kan testikelcancer ge ett positivt graviditetstest.

  • Äldre 15 Oct 11:23
    #12

    Om inte TS har varit och kissat på en offentlig toalett med sperma på ändringen och på något vis fått upp det i slidan, så är det möjligtvis en sjukdom eller kanske fel på testet?

  • Äldre 15 Oct 11:27
    #13
    BigMami skrev 2014-10-15 11:23:50 följande:

    Om inte TS har varit och kissat på en offentlig toalett med sperma på ändringen och på något vis fått upp det i slidan, så är det möjligtvis en sjukdom eller kanske fel på testet?


    Sperma på ändringen? Ändringen i städschemat, eller? Du ska nog sätta dig i skolbänken du med för lite sexualundervisning...
  • Äldre 15 Oct 11:54
    #14
    Baktakt skrev 2014-10-15 11:27:29 följande:

    Sperma på ändringen? Ändringen i städschemat, eller? Du ska nog sätta dig i skolbänken du med för lite sexualundervisning...


    Aldrig hört talas om en ändring?
  • Äldre 15 Oct 11:54
    #15
    BigMami skrev 2014-10-15 11:23:50 följande:
    Om inte TS har varit och kissat på en offentlig toalett med sperma på ändringen och på något vis fått upp det i slidan, så är det möjligtvis en sjukdom eller kanske fel på testet?
    Förvånad
  • Äldre 15 Oct 13:40
    #16

    Tjenare Maria! Har fått stock av gud nu igen? Verkar inte bedre.

  • Anonym­9998
    Äldre 20 Oct 23:02
    #17

    jag vet en som blev gravid av att bada i ett bubbelbad där en kille hade kommit i vattnen och hon var oskuld mycket möjligt
    hon gjorde dock abort och är idag 2 barns mamma;)

    men det är en på miljonen 

  • Äldre 21 Oct 05:34
    #18
    Anonym9998 skrev 2014-10-20 23:02:02 följande:

    jag vet en som blev gravid av att bada i ett bubbelbad där en kille hade kommit i vattnen och hon var oskuld mycket möjligt
    hon gjorde dock abort och är idag 2 barns mamma;)

    men det är en på miljonen 


    Det måste ha varit en jäkligt kall bubbelpool, i och med att sperma koagulerar snabbt som satan i varmvatten.
  • Äldre 21 Oct 08:11
    #19

    Håll en bra ton mot henne!!


  • Äldre 21 Oct 08:14
    #20

    Ja, det är ju omöjligt. Enda liknande situation jag kan komma på är en vän till familjen som upptäckte att hon var gravid i sjätte månaden trots att hon var väldigt säker på att hon inte haft sex. Fast det hade hon ju. Hon hade blivit våldtagen(hon var 14 år). Det var så traumatiskt och hemskt att hon på riktigt lyckades förtränga det.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Gravid men oskuld