• Forumvärd

    Vad gör du oftast på Familjeliv.se

    Vad gör du mest när du är här på Familjeliv.se
    Är du en som gillar att debattera eller umgås du i din medlemsgrupp eller medlemstråd?
    Läser du artiklar eller letar fakta?

    Saknar du något här på Familjeliv.se?

    Rösta och diskutera gärna i tråden Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör du oftast på Familjeliv.se
  • Ogago

    Måste man bara välja ett alternativ? Självklart gör jag mer än det jag svarade. Men hur ska man bära sej åt för att svara då?

    Radiobuttons är nog bra, men borde man inte också införa checkboxes för flervalsfrågor som denna?

  • Forumvärd
    Ogago skrev 2014-10-15 09:18:59 följande:
    Måste man bara välja ett alternativ? Självklart gör jag mer än det jag svarade. Men hur ska man bära sej åt för att svara då?

    Radiobuttons är nog bra, men borde man inte också införa checkboxes för flervalsfrågor som denna?
    Ingen fara
    Då kan du rösta på annat- och skriva vad du helst pysslar med på FL
  • Anonym (noterar)
    Gizmo skrev 2014-10-15 11:51:46 följande:

    Jag läser intressanta trådar och skriver oftast ett inlägg! 


    ok
  • Aniiee

    Jag läser mest, svamlar en del och diskuterar ibland. 

    Och jag TOKVÄGRAR att föreslå nya grjer att impementera innan ni fått ordning på det gamla, som borde fungera för länge sen. 

    Vad fn gör teknikerna om dagarna? Har sovmorgon till 15 och långhelg tors- tis, eller vad?


    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • nr48

    Jag debatterar gentemot oliksinnade, utan att nedvärdera andra...

    Likt när FL-moderatorerna ständigt envisas med att plocka bort mitt konto för att jag ens ställer
    ">frågan
    ?


    Nr48, #49, #50, ...
  • Ewald01

    Frågan är ju alltid vad folket vill prata om ... och vad som är spännande.

    Kann tänka mig att vissa ofta inte har tillräckligt Information för att diskutera vissa ämnen.

    Vissa trådar som t.ex. "jag är för tjock och min man skrattar åt mig - vad ska jag göra" däremot får ofta en massa svar .... hmm .... där skulle jag t.ex. inte veta vad jag ska svara på ...

Svar på tråden Vad gör du oftast på Familjeliv.se