• alexandra94

    BIM slutet av OKTOBER-14

    Någon mer med BIM i slutet av oktober/början av november som vill följas åt? 


    Själv är jag 20 år gammal och vi är inne på fjärde försöket med första barnet. Hade ägglossning igår och har BIM 30 oktober  

  • Svar på tråden BIM slutet av OKTOBER-14
  • MissJP

    Hej! 28e har jag bim! Det här är andra riktiga försöket. Jag har svårt att bli gravid efter en operation 2013 men det finns ändå en liten chans. Innan var jag superfertil :)

    Åh hoppas! Jag har testdag på torsdag... alltid fått plus på den dagen vid tidigare graviditeter.

  • Yammi

    Hänger på! Fick missfall 28 aug i v 5, försökte inte aktivt förra månaden, men tror vi är helt redo nu och väntar ägglossning nu runt den 20e. Väntar på positivt äl-test nu. 


     

  • alexandra94
    MissJP skrev 2014-10-17 20:55:49 följande:

    Hej! 28e har jag bim! Det här är andra riktiga försöket. Jag har svårt att bli gravid efter en operation 2013 men det finns ändå en liten chans. Innan var jag superfertil :)

    Åh hoppas! Jag har testdag på torsdag... alltid fått plus på den dagen vid tidigare graviditeter.


    Välkommen! Spännande! Skönt att du kanske kan testa redan så tidigt. Jag tror jag kommer försöka hålla mig till den 1 november. BIM+2 alltså.
    Yammi skrev 2014-10-17 20:56:46 följande:

    Hänger på! Fick missfall 28 aug i v 5, försökte inte aktivt förra månaden, men tror vi är helt redo nu och väntar ägglossning nu runt den 20e. Väntar på positivt äl-test nu. 


     



    Välkommen du också! Roligt att ni försöker igen.Då håller jag tummarna för dig denna gången. Ska bli kul att följa er tjejer
  • MissJP

    Oj, bim +2 skulle jag aldrig kunna hålla mig tills haha. Har en hel hög med tester som ligger och väntar på rätt dag :p

  • alexandra94
    MissJP skrev 2014-10-17 21:38:08 följande:

    Någon mer än jag som tempar?


    Jag provade det denna månaden men tyckte inte riktigt jag hittade någon höjning.. Legat rätt så stadigt hela månaden. Även första riktiga försöket med ÄL-tester och det funkar nog bättre för mig. Fick ÄL-smärtor i onsdes och fick positivt på Äl-stickorna i torsdes Nu väntar 2 lååånga veckor
  • MissJP
    alexandra94 skrev 2014-10-17 22:23:20 följande:

    Jag provade det denna månaden men tyckte inte riktigt jag hittade någon höjning.. Legat rätt så stadigt hela månaden. Även första riktiga försöket med ÄL-tester och det funkar nog bättre för mig. Fick ÄL-smärtor i onsdes och fick positivt på Äl-stickorna i torsdes Nu väntar 2 lååånga veckor


    Men om du hade äl igår så får du nog ingen höjning förrän idag eller imorgon :)

    Visst är det drygt att vänta! Men ännu värre att vänta mellan mens och äl tycker jag.. har så lång cykel. Lyckades ni pricka in bra då? :) Vi missade dagen innan.. så får nöja oss med två dagar innan äl och på äl - dagen.
  • alexandra94
    MissJP skrev 2014-10-18 09:56:30 följande:
    Men om du hade äl igår så får du nog ingen höjning förrän idag eller imorgon :)

    Visst är det drygt att vänta! Men ännu värre att vänta mellan mens och äl tycker jag.. har så lång cykel. Lyckades ni pricka in bra då? :) Vi missade dagen innan.. så får nöja oss med två dagar innan äl och på äl - dagen.

    Jaha! Då har jag nog inte riktigt förstått hur man ska göra


    Ja det gjorde vi! Hoppas det tar sig. Fyra försök kanske inte är mycket men man längtar ju. Men känner mig väldigt hoppfull denna månaden faktiskt

  • Hmathilda

    Hoppar in här :)

    Bim 28/10 och är inne på första försöket denna månaden, och de är vårat andra barn :)

Svar på tråden BIM slutet av OKTOBER-14