• fröken grävling

    Tarotkort

    Hej!

    Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).

  • Svar på tråden Tarotkort
  • lisaeriksson
    fröken grävling skrev 2014-10-19 17:46:23 följande:

    Hej!

    Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).


    Okej

    Jag undrar om jag och min vän från huvudstaden kommer ses nästa helg?
  • Mammamelle82
    fröken grävling skrev 2014-10-19 17:46:23 följande:
    Hej! Jag är håller på att lära mig att spå. (Jag läser innantill i en bok) ställ en fråga om ni vill så svarar jag med ett kort. Skulle uppskatta respons om det finns någon sanning i korten eller ej :).
    hmmm okej,
    jag och min sambo har ganska nyligen fått tråkiga besked och min fråga är då om vi kommer att få glädjande besked innan jul?=)
  • fröken grävling
    lisaeriksson skrev 2014-10-19 17:53:36 följande:

    Okej

    Jag undrar om jag och min vän från huvudstaden kommer ses nästa helg?


    Hej!

    Kortet jag fick upp var 10 i svärd, det står för det absoluta vansinnet, falskhet, korruption

    Tolkning: ruin, förstörelse, undergång, mental förvirring, antagandet av det oväntade, nya horisonter. På kortet gestaltas en man.

    Hoppas det gav något slags svar.
  • lisaeriksson
    fröken grävling skrev 2014-10-19 18:01:33 följande:
    Hej!

    Kortet jag fick upp var 10 i svärd, det står för det absoluta vansinnet, falskhet, korruption

    Tolkning: ruin, förstörelse, undergång, mental förvirring, antagandet av det oväntade, nya horisonter. På kortet gestaltas en man.

    Hoppas det gav något slags svar.
    Hmm ja det känns som min vän

    En man står i vägen för vår vänskap.

    Ja hjälp...
  • Anonym (nyfiken)

    Jag väntar på en summa pengar.

    Kommer de snart?

    Kul att du lär dig tarotkort

  • fröken grävling

    [quote=74198308][quote-nick]Mammamelle82 skrev 2014-10-19 17:57:22 följande:[/quote-nick]hmmm okej,

    jag och min sambo har ganska nyligen fått tråkiga besked och min fråga är då om vi kommer att få glädjande besked innan jul?=)[/

    Hej!

    Kortet jag fick upp var ödets hjul/ livshjulet.

    Ett kapitel i livets bok är på väg att avslutas. Ett nytt kapitel är på väg att ta sin början.

    Nyckelord: vändning av ödet, ny start, expansion. En helig lag är att det man ger ut får man tillbaka. Personen ni kommer att möta liknar ingen av de du tidigare mött.

    Det står väldigt mycket om detta kort. Jag har kortat ner mycket. Googla gärna vidare så får du veta mer.

    Lycka till

  • Anonym (Gravid)

    Kul! :) 

    Väntar jag en flicka eller pojke? 
    Är det ett friskt barn? 

Svar på tråden Tarotkort