• petrag

    positivt test?!

    Hej, är dessa tester positiva eller har de spökstreck? vet att det är tidigt. Testet längst upp togs mitt på dagen på äl+6, de andra på morgonurin på äl+7.

  • Svar på tråden positivt test?!
  • petrag
    petrag skrev 2014-10-20 07:53:50 följande:

    Hej, är dessa tester positiva eller har de spökstreck? vet att det är tidigt. Testet längst upp togs mitt på dagen på äl+6, de andra på morgonurin på äl+7. phpKcf8hF14342.jpg


    Testet längst till vänster togs på äl+6!
  • petrag

    Redigera min bild lite nu, o då tycker jag man ser de ännu tydligare. Men man ska ju inte redigera egentligen!

  • maol

    Tycker absolut att de ser positiva ut, speciellt det i mitten samt det högra. Mina första var så där svaga eller kanske tom ännu svagare båda graviditeterna. Prova igen om några dagar så är strecket säkert betydligt tydligare, eller köp ett digitalt där det klart och tydligt står gravid/inte gravid om du inte orkar vänta.

    Men jag vågar mig nog på att säga grattis redan nu

  • petrag
    maol skrev 2014-10-20 10:33:38 följande:

    Tycker absolut att de ser positiva ut, speciellt det i mitten samt det högra. Mina första var så där svaga eller kanske tom ännu svagare båda graviditeterna. Prova igen om några dagar så är strecket säkert betydligt tydligare, eller köp ett digitalt där det klart och tydligt står gravid/inte gravid om du inte orkar vänta.

    Men jag vågar mig nog på att säga grattis redan nu smile1.gif


    Får hålla tummarna då! :)
  • Ljusfat

    Man ska inte behöva redigera bilder och ha sig för att se resultatet. Det har aldrig behövts här. Vänta några dagar och testa igen så ska du se att det blir tydligare, om det är positivt.

    Lycka till :)

  • molltroll

    Vågar mig på ett grattis till dig TS

    Syns tydligt på alla tre tester utan redigering. Svaga test eftersom du inte är långt från ÄL. Lucka till!

  • petrag

    Tagit två olika tester imorse, båda negativa! Skumt. Men försöker fortfarande hålla hoppet uppe. :)

Svar på tråden positivt test?!