• Anonym (Mrs Cheng)

    hjälpmedel vid analsex, erfarenheter?

    Jag har en svaghet vad gäller analsex, verkligen älskar det. Men har sen tidigare haft problem  i analen och får ofta sprickor vid analsex. Har provat "Pjur back door anal glide" som innehåller jojoba olja, det ska göra musklerna avslappnade utan att bedöva. Dock har jag inte funnit att detta hjälpt något, trots att jag varit skitkåt och velat ha analsex så mycket att jag trott jag skulle sprängas.

    Jag undrar om det är någon som haft erfarenhet av salvor/ spray som bedövar lite? Det är ju den där inre slutmuskeln som ställer till det. Den jag inte kan kontrollera. Jag tänker att om den inte hade lika mycket känsel kanske det blir lättare och skönare att ha analsex?

    Jag har gjort en chansning och beställt en som heter "anal-ese" tar gärna emot tankar/ erfarenheter kring den produkten om det finns någon som har det, under tiden jag väntar på leverans.

    //Mrs. Cheng

  • Svar på tråden hjälpmedel vid analsex, erfarenheter?
  • Anonym (miss)

    Bra tråd. Tar också emot tips. Men som du säger är det ju liksom den inre delen som är problematisk och gör ont att ta sig förbi, och hur fan kan man bedöva den... har en spray för öppningen bara som heter eros, vet inte hur verksam den är. Mitt tips som brukar funka är bra med uppvärmning och att lirka för sen till slut lyckas kuken komma förbi den "kanten"

  • ToyBoy82

    Mycket förspel och mycket gliiiid gör susen.. Eros silicon glid är grymt bra och finns för olika ämdamål.. Men börja med ett finger först och öka sen lite allt eftersom.. Styr in kuken själv när det är dags???? Jag som kille går igång på det i alla fall.. Se till att få en eller två orgasmer innan också så blir det ännu bättre????????????

  • Anonym (Lycklig)

    Jag och frugan har provat Pjur back door.
    Och det fungerar jätte bra.
    Det viktigaste är att den som tar något i baken är riktigt, riktigt upphetsad.
    Och ta det väldigt försiktigt, lugnt och försiktigt.
    Inte pang på..... som man kan se på filmer.

  • Anonym (Jossi)

    Mycket glidmedel, använda sig av ett finger för att utöka till två och sedan övergå till en leksak som blir större och större för att sedan låta sambo komma in :) glidmedel, tålamod, försiktighet och kommunikation får det att fungera för oss. Sakta men säkert liksom.

Svar på tråden hjälpmedel vid analsex, erfarenheter?