• GrönTröja

    Nej nej nej!!

    Jag är just nu i vecka 6 (5+2) ungefär. Testade positivt den 14:e.


    Men nu är jag verkligen orolig för att det är ett missfall på G! Har mensvärk till och från och sen hade jag fått en bodaktig flytning i trosan! Rynkar på näsan


    Någon som varit med om detta fast det visade sig vara helt normalt?

  • Svar på tråden Nej nej nej!!
  • Jodyanna

    Jaa jättevanligt. Blöder fortfarande och är i v 19. De är väldigt skört där nere så man blöder lätt. Håller tummarna.

  • GrönTröja
    Jodyanna skrev 2014-10-20 11:14:53 följande:

    Jaa jättevanligt. Blöder fortfarande och är i v 19. De är väldigt skört där nere så man blöder lätt. Håller tummarna.


    Har du "mensvärk"/molvärk också? Blöder du lite grann när du väl blöder?
    Tack!
  • maol

    Mensvärk/molvärk i tidig graviditet är jättevanligt, mer regel än undantag att man får det skulle jag säga. Det är verkligen inget tecken på att något är fel iaf

  • maol

    Anledningen till molvärken är förresten att livmodern växer (men det känns som mensvärk)

  • GrönTröja
    Emmask skrev 2014-10-20 13:03:41 följande:

    Varit med om samma. Bebisen ligger och ammar mig i denna stund.


    Åh vad skönt att höra! :) Försöker att inte oroa mig så mycket!
  • GrönTröja
    maol skrev 2014-10-20 13:14:54 följande:

    Mensvärk/molvärk i tidig graviditet är jättevanligt, mer regel än undantag att man får det skulle jag säga. Det är verkligen inget tecken på att något är fel iaf


    Det är inte det jag är orolig över. Utan min rosabruna flytning jag fick. Men tack för ditt svar iaf :)
  • solros68

    Jag blödde en hel del fram till v.15. Hade genombrottsblödningar och blodiga/bruna flytningar pga av svamp. Hade "mensvärk" till v.7-8.

  • GrönTröja
    solros68 skrev 2014-10-20 20:05:39 följande:

    Jag blödde en hel del fram till v.15. Hade genombrottsblödningar och blodiga/bruna flytningar pga av svamp. Hade "mensvärk" till v.7-8.


    Åh jag hoppas verkligen att det är något sånt. Och att lillen vill stanna kvar. Men eftersom det är mitt första så blir man ju såklart orolig!
Svar på tråden Nej nej nej!!