• Danijel

    hur hittar man en brud som vill vara undergiven

    Hejsan! Jag har ett förhållande där min partner inte vill det där lilla extra.Glad

    För att gå rakt på sak, Vart kan jag hitta en brud som vill uppfylla mina fantasier och som kanske även vill dela sina fantasier med mig???
     

  • Svar på tråden hur hittar man en brud som vill vara undergiven
  • Anonym (....)

    Börja med att göra slut. Sedan kan du ju gå in och ragga på darkside, där finns det nog fler som delar dina intressen. Men som sagt, gör slut först, för bådas skull. 

  • Anonym (....)

    Ok. jag reagerade bara när tråden låg under otrohet. (det är enligt mig inte otrohet när det är något båda är med på) 

  • fluu

    Du gör slut med din partner och sätter sedan ut en annons..


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • LaLola
    fluu skrev 2014-10-20 19:19:31 följande:

    Du gör slut med din partner och sätter sedan ut en annons..


    Danijel skrev 2014-10-20 15:48:12 följande:

    Tack för tipset  men jag har min partners godkännande att dela mina fantasier med andra.




  • Anonym (DS:are)
    Anonym (....) skrev 2014-10-20 15:33:40 följande:

    Börja med att göra slut. Sedan kan du ju gå in och ragga på darkside, där finns det nog fler som delar dina intressen. Men som sagt, gör slut först, för bådas skull. 


    LaLola skrev 2014-10-20 16:45:24 följande:

    Tipsar också om Darkside.



    Jo visst kan man hitta någon på Darkside men om man reggar sig där för att i första hand ragga blir man inte så populär. Ser ofta de råden dyka upp när någon söker något liknande. Men DS är inte en dejtingsida.
  • LaLola
    Anonym (DS:are) skrev 2014-10-20 19:50:08 följande:
    LaLola skrev 2014-10-20 16:45:24 följande:

    Tipsar också om Darkside.



    Jo visst kan man hitta någon på Darkside men om man reggar sig där för att i första hand ragga blir man inte så populär. Ser ofta de råden dyka upp när någon söker något liknande. Men DS är inte en dejtingsida.
    Jaså. Och ändå så hittar folk varann där (jo, jag är medlem jag också).
  • Anonym (....)

    Man kan väl kryssa i om man bara är där för att snacka lite eller om man vill mer? Har jag för mig i alla fall, det var ett tag sedan jag var inloggad där. Hur som så pratas det väldigt mycket om att träffas så det verkar ju vara därför som många hänger där, oavsett om några ogillar det. 

  • Anonym (Man)

    Tjejer träffar man ju på vanligt sätt, t ex på jobbet eller på krogen, eller på något annat av de vanligaste sätten (googla för statistik, om du inte vet.)

    Min erfarenhet är att om du träffar 10 tjejer så är 6-7 av dem undergivna, eller åtminstone (medvetet eller omedvetet?) har en önskan att få vara, mer eller mindre utpräglat, undergiven till en riktig man. 

    För att slippa påhopp, för att vara PK, för att vara som de andra moralkäringarna" här så förutsätter jag givetvis att du har tillåtelse av din partner, eller att du först gör slut och sedan börjar ligga med "undergivna slynor".

    Lycka till, det är helt fantastiskt och om du är en riktig man, om du klarar av att fylla ut kostymen, så kommer du få massor av bekräftelse och uppskattning och du kommer att få ligga precis så mycket som du önskar!

  • Anonym (DS:are)
    LaLola skrev 2014-10-20 19:52:40 följande:
    Jaså. Och ändå så hittar folk varann där (jo, jag är medlem jag också).
    Det är klart att folk hittar varandra där, liksom man kan hitta någon här eller på en sida för frimärkssamlare. Men det är lite som att rekommendera att någon reggar sig på familjeliv om de vill träffa tex en ensamstående mamma. 
  • LaLola
    Anonym (DS:are) skrev 2014-10-20 20:17:48 följande:
    Det är klart att folk hittar varandra där, liksom man kan hitta någon här eller på en sida för frimärkssamlare. Men det är lite som att rekommendera att någon reggar sig på familjeliv om de vill träffa tex en ensamstående mamma. 
    Jahapp.
Svar på tråden hur hittar man en brud som vill vara undergiven