• Svar på tråden Babyrum
  • Teresiat

    Jag har haft foglossning sedan dag 1 och den har snarare blivit värre senaste veckorna.. Värst är det tack och lov kvällstid och inte dagtid när jag jobbar.. Vi började med barnrummet i helgen. Rummet stod tomt så det var fantastiskt kul att få börja inreda det.. Har haft rul och är i v 20, v21 i övermorgon..

    Sj då ts?

  • Himmelriket93
    Teresiat skrev 2014-10-20 21:34:29 följande:

    Jag har haft foglossning sedan dag 1 och den har snarare blivit värre senaste veckorna.. Värst är det tack och lov kvällstid och inte dagtid när jag jobbar.. Vi började med barnrummet i helgen. Rummet stod tomt så det var fantastiskt kul att få börja inreda det.. Har haft rul och är i v 20, v21 i övermorgon..

    Sj då ts?


    Okej tråkigt o höra med din foglossning :( själv går jag in i v 25 idag och har foglossning sedan augusti ungefär, men nu känns det som att den bara blir värre. Kan inte ens bära en kasse utan att få ont. Jag tänkte att vi skulle börja montera spjälsängen imorgon då jag antagligen inte kommer klara av det längre fram + att det kommer kännas mer verkligt nu när man ska börja fixa lite
  • Anonym (xxxx)

    Eftersom jag vet hur orörlig jag blir, och jag vet hur mycket bråte rummet var fyllt med så gjorde vi hela det jobbet i somras, när vi hade semester, dvs några månader före BF. Fast det handlade alltså mer om att röja ut än att inreda. Men fint blev det! Till storasyskonen har jag inte inrett alls i förväg. Spjälsängen, om man har en sån, kan ju gärna stå i föräldrarnas rum, och mer än så behöver ju inte bebisen. Det är egentligen vettigare att inreda barnrummet nått år senare när man börjar ana vad barnet gillar och vad det behöver. 

Svar på tråden Babyrum