• jesper_78

    Hur reagerar ni när ni hör grannarna knulla?

    Har hört grannar knulla både där jag bor nu och i lägenheten före. Blir sällan avtänd av det utan snarare tvärt om. I förra lägenheten var det en het thailändska som stönande högt när hon fick kuk, och då kunde jag sällan låta bli att runka till det och komma samtidigt som henne.

    I lägenheten nu är det en äldre dam till granne och inte lika upphetsande. Men har väl hänt någon gång att jag dragit en runk när jag tex hört henne ljudligt skrika "cum on my face".

    Hur reagerar ni? Själv är jag singel. I par? Singlar?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur reagerar ni när ni hör grannarna knulla?
  • Anonym (Höhö)

    Blir så till mig så jag släpper en mocka på parketten.

  • Anonym (störd)

    Att jag blir störd av det och blir irriterad. Grannarna bredvid börjar alltid ha sex precis när jag ska lägga mig och sova. Och jag ska behöva ligga och lyssna på när hon skriker i 30 minuter.

  • jesper_78

    Ja det är ett otyg med dom som inte kan knulla tyst mitt i natten. Precis som med musik, dammsugning eller vad som helst på olämpliga tider.

  • Anonym (Kille)

    Om jag måste sova blir jag irriterad men annars blir jag sprängkåt oftast. Älskar att höra en kvinnas stön och skrik. Men enstaka gånger kan jag bli nedstämd av att höra andra ha sex då jag själv aldrig lyckats komma till än.

  • Anonym (Åh herregud så hemskt det vore)

    Jag skulle bli så sjuuuuuuukt obekväm. Vi umgås väldigt mycket med dem, och frun har blivit en av mina käraste vänner. Nä fy! Tur att vi har tjocka väggar och sovrummen åt olika håll.

  • Snutten6
    Anonym (Åh herregud så hemskt det vore) skrev 2014-10-21 20:07:35 följande:

    Jag skulle bli så sjuuuuuuukt obekväm. Vi umgås väldigt mycket med dem, och frun har blivit en av mina käraste vänner. Nä fy! Tur att vi har tjocka väggar och sovrummen åt olika håll.


    Avundsjuk !!!
  • Kräk

    Tror inte att jag nånsin hört nån granne ha sex. De kan nog ha hört mig däremot.

  • Anonym (Mynona)

    Har nog bara hört en granne ha sex. Vi vaknade av det och satt och fnissade. Rätt bisarrt att höra de mest osexiga individerna på området ha sex med inslag av spanking och porrfilmssnack på engelska med grov skånsk brytning. A night to remember Skrattande

     

  • villaste

    Inte mina.. Men en kompis granne, brukar sova hos honom ofta, och vi reagerar typ; nu har grannarna sex igen.. Som ett konstaterande bara. Nångång har jag kläckt ur mig; tur att nån får till det iaf, som en pik mot bristen hos oss

  • Anonym (Hahah)

    Har inte heller hört grannarna, men mina föräldrar har. Som alltid när man hör saker man egentligen inte ska höra så känner man ju sig lite dum, vare sig det handlar om sex, bråk eller något annat. Man kan nog inte göra så mycket annat än att skratta lite sen vända andra örat till. Känner man personerna i fråga kan man ju flika in "tunna väggar" någon gång när man ses så de förhoppningsvis fattar :).

  • Stella was a diver

    Jag tänker "good for them" och fnissar lite, är inte kopplat till min sexdrift på något sätt så jag känner mig varken mer eller mindre upphetsad.

  • jesper_78

    Intressant med skillnaden mellan könen...

    Vad tror ni det mest beror på? Att vi tänder olika lätt / på olika saker? Eller att det oftast är kvinnor som stönar så högt att det hörs till grannar?

Svar på tråden Hur reagerar ni när ni hör grannarna knulla?