• Mercurialis

    Minecraft - flera spelare

    Mina barn vill spela Minecraft och jag försöker sätta mig in i hur det fungerar. Jag har förstått att jag kan köpa spelet online och ladda ner det till datorn. Då behövs en epostadress och ett användarnamn.

    Om jag köper skapar ett konto med användarnamn, kan två olika spelare använda det kontot? Jag har svårt att tro att barnen kommer att kunna samsas om en "gubbe" i spelet. De kommer att vilja spela var och en för sig.

    Min fråga är alltså, kan mina barn skapa sig egna användare, när jag köpt och laddat ner spelet på deras dator?


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Svar på tråden Minecraft - flera spelare
  • Zuzanne

    Man köper ju sin användare så att säga. Visst kan de dela på samma om de inte är inloggade samtidigt, men annars får du köpa två. Varsin är att föredra då man kan spela samtidigt (på olika datorer) samt att man kan customise:a.

  • Mercurialis

    Tack för svaret!


    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • FamilyBoy123
    omg i love minjcraft :D:D:D:D:D:xDXxDXX www.xnxx.com fins det brä porrn



    jag har mångja dajmåndsz

    ada mig på minecjaft nejm är xxx_damjonboi123_xxx_pro
    aslo kown ass minecjaft bojs
Svar på tråden Minecraft - flera spelare