• Anonym (Fakti­skt!)
    Äldre 20 Oct 19:30
    960 visningar
    13 svar
    13
    960

    Hur jag ser på att en kvinna är lebb

    Jag kan direkt se om en kvinna är lebb eller om en ex 13 åring kommer att vara lebb när hon är vuxen. Man ser på deras sätt att vara. De beter sig lite manligt. Sen märker man även att de inte tittar på ex mig. Kvinnor brukar ju titta i "smyg"...eller låt säga att jag tittar på en kvinna och hon inte tittar tillbaka så märker jag att hon är en potentiell lebba

  • Svar på tråden Hur jag ser på att en kvinna är lebb
  • Äldre 20 Oct 19:33
    #1

    Hahahahahahahahahahaha, det var det roligaste jag har läst på länge

    TACK för ett gott skratt!

    Ingen kan se om nån är homo eller inte!

  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 20 Oct 19:33
    #2

    Så om en kvinna inte tittar på dig så måste hon vara lesbisk? De kanske inte tycker att du är attraktiv bara. Jag är kvinna-hetrosexuell men jag kollar inte på killar för det.

  • Äldre 20 Oct 19:35
    #3

    Hahaha oh my, vilken verklighetsuppfattning. Världen kretsar kring dig. Jaja, lycka till i livet! Hoppas det kommer gå bra för dit trots allt.

  • Äldre 20 Oct 19:36
    #4

    Har du funderat på varför du överhuvud taget bryr dej?

  • Anonym (Fakti­skt!) Trådstartaren
    Äldre 20 Oct 19:37
    #5
    Anonym (Kvinna) skrev 2014-10-20 19:33:51 följande:

    Så om en kvinna inte tittar på dig så måste hon vara lesbisk? De kanske inte tycker att du är attraktiv bara. Jag är kvinna-hetrosexuell men jag kollar inte på killar för det.


    Jag menar bara att jag uppfattas sön väldigt attraktiv av omgivningen så då kan det te sig ganska konstigt att de inte ens tittar
  • Äldre 20 Oct 19:38
    #6

    Och jag är en fena på att lägga märke till om nån trollar eller bara är allmänt korkad!
    Fan vilka talanger vi besitter Ts! Wow liksom.

  • Anonym (.)
    Äldre 20 Oct 19:42
    #7

    Oj. Jag får nog berätta för min man nu att jag nog är lesbisk. Jag kollar aldrig på folk på stan. Jag är alldeles för upptagen i min egna lilla värld. Om någon frågade mig hur personen som precis gick förbi såg ut så kan det hända att jag inte har en aning om det var en liten tjej eller en tjock man, på den nivån är det. Efter att jag gifte mig så har jag dessutom inte precis större intresse av att spana på folk på stan än jag hade innan. 

    Kul om folk drar roliga slutsatser av det. Lite intressant att man bygger upp hela ens verklighetsuppfattning kring ens egna sätt att tänka och det här är ju ett typiskt sådant exempel. Världen är bara en avspegling av ens egna tankar, handlingar och värderingar :)

  • Anonym (oj)
    Äldre 20 Oct 19:43
    #8
    Anonym (Faktiskt!) skrev 2014-10-20 19:37:11 följande:
    Jag menar bara att jag uppfattas sön väldigt attraktiv av omgivningen så då kan det te sig ganska konstigt att de inte ens tittar
    Du vet om att kvinnor har olika preferenser va? Även om du av någon anledning tror att du uppfattas som attraktiv så gäller det naturligtvis inte att alla kvinnor tycker så (ens alla hetero).
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 20 Oct 19:43
    #9

    Det innebär inte att de är lesbiska för det. Antingen tillhör dom 'undantagen' som faktiskt inte tycker du är snygg eller så har de redan partner. :)


    Anonym (Faktiskt!) skrev 2014-10-20 19:37:11 följande:

    Jag menar bara att jag uppfattas sön väldigt attraktiv av omgivningen så då kan det te sig ganska konstigt att de inte ens tittar


  • Äldre 20 Oct 19:57
    #10

    Haha, humor. Min tjej är ju ungefär lika manhaftig som Askungen eller Snövit, ungefär. I Disney's långfilmer från 1950 resp 1937.....


    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Anonym (Fakti­skt!) Trådstartaren
    Äldre 20 Oct 23:11
    #11
    Aniiee skrev 2014-10-20 19:57:09 följande:

    Haha, humor. Min tjej är ju ungefär lika manhaftig som Askungen eller Snövit, ungefär. I Disney's långfilmer från 1950 resp 1937.....


    Är du lesbisk? Är du manlig?
  • Äldre 21 Oct 05:14
    #12
    Anonym (Faktiskt!) skrev 2014-10-20 23:11:44 följande:
    Är du lesbisk? Är du manlig?
    Jag är pansexuell, androgyn och kei. Jag kan vara både manlig och kvinnlig, lite på känn.
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
Svar på tråden Hur jag ser på att en kvinna är lebb