• Anonym (DomMan)

    Söka någon som gillar dominans på vanliga kontaktsajter

    För mej är det viktigt att den jag är med delar mitt intresse för BDSM. Vill även på vanliga dejtingsidor som Match.com, HP etc signalera lite lagom diskret (de som har samma intresse förstår men vill passera granskningen, ofta får man ju inte skriva rakt ut om sex). 

    Hur kan man uttrycka sig på ett bra sätt för att signalera att man söker en undergiven kvinna (och för den delen hur brukar ni ug kvinnor skriva)?

    Ja jag vet att man kan söka på BC och DS, men det är många kvinnor som inte är medlemmar där). 

    Hart ni undergivna kvinnor sökt dominanta män på vanliga sidor och sett i annonsen att mannen är dominant? På vilket sätt märkte ni det? Att man upptäcker det efter lite mejlande är ju en annan sak.

  • Svar på tråden Söka någon som gillar dominans på vanliga kontaktsajter
  • Anonym (ug)

    Jag som ug kvinna har ingen sån referens på hp...tycker det känns lite svårt.

    Men en tanke är att referera till tex en bok eller liknande. Typ att detta är en bok/film/låt som som reflekterar min läggning, borde passera granskning, man kan ju alltid testa?

    Lycka till!

  • Anonym (Ug tjej)

    Hänger bara på ds så jag har tyvärr inga bra tips. Lycka till i sökandet :)

  • Anonym (ds)

    Ett tips är ju ds en riktigt bra sida, gå med i ett lokalt nätverk och gå på möten om det nu inte måste vara via nätet.

  • manfrsthlm

    misslyckas du på DS så är du inte mkt och hänga i granen


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (Ug tjej)

    Jag hade ratat alla med en bild på fifty shades (sämsta boken ever!), men jag fattar din poäng.

  • Anonym (D)

    Jag tror att jag på något vis hade märkt det ändå. Men...


    Något litet citat någonstans i presentationen
    En diskret men talande bild
    Hänvisa till en boksida som beskriver en situation som skulle kunna vara taget ur ditt liv. (Men undvik fifty shades)
    Länka till en passande låt
    Ha en passande dikt i din presentation
    Beskriv en vardaglig icke-sexuell situation du och den du söker skulle kunna hamna i, år 2021 efter några år tillsammans, som avslöjar er kemi bara en aning
  • Anonym (D)
    Anonym (D) skrev 2014-10-30 18:49:57 följande:

    Jag tror att jag på något vis hade märkt det ändå. Men...


    - Något litet citat någonstans i presentationen
    - En diskret men talande bild
    - Hänvisa till en boksida som beskriver en situation som skulle kunna vara taget ur ditt liv. (Men undvik fifty shades)
    - Länka till en passande låt
    - Ha en passande dikt i din presentation
    - Beskriv en vardaglig icke-sexuell situation du och den du söker skulle kunna hamna i, år 2021 efter några år tillsammans, som avslöjar er kemi bara en aning
    Jaha, så var det med den punktlistan.
  • mammaåten

    Räcker det inte med att säga detta efter några mail då?

    Jag drar till mig sådana personer ändå, så jag har aldrig behövt skylta med det så.

  • manfrsthlm
    mammaåten skrev 2014-10-30 18:52:35 följande:

    Räcker det inte med att säga detta efter några mail då?

    Jag drar till mig sådana personer ändå, så jag har aldrig behövt skylta med det så.


    bästa....
    KIK: KRILLESTHLM1
Svar på tråden Söka någon som gillar dominans på vanliga kontaktsajter