• Anonym (Tjej 29 år)

    Funderar på om jag är sexmissbrukare ?

    Jag funderar på om jag gått och blivit sexmissbrukare ?
    Jag har varit singel i 2 år nu innan det hade jag förhållande i 7 år och var trogen och älskade han jag var sambo med . Men sen var han otrogen och det vart slut.
    Sen dess har jag dejtat en del och haft sex med 12 killar varav en trekant med två killar. Innan så har jag haft sex med sammanlagt 6 personer sen jag vart av med oskulden vid 14 . Alltså har jag haft dubbelt så många sexpartners nu senaste två åren än innan. Jag är nästan ständigt sugen på sex och vill ha sex med någon ny . Dejtat en kille av och till i ett år men det räcker inte för mig vill ha sex med andra . Senaste grejen var att jag skulle hem tidigt en morgon från natt jobb.skulle åka buss och satt och vänta på busstation i en timme så fick jag konsakt med en kille i min ålder som oxå vänta på bussen . Jag var sugen på sex även fast jag inte tyckte han var speciellt attraktiv . Han börja stöta på mig osv och det sluta med att vi tog lite på varandra. Helt sjukt ju. Men jag ville inte ha sex för ingen hade kondom. Hade lätt haft det Annars . Sugen på sex så har lust att gå med på dejtingsida för att hitta någon att ha sex med . Går ut på päklubbar kanske två ggr i månaden för att hitta någon att eventuellt ha sex med . Lika nu så ska det börja en ny hör på mitt jobb . Jag sitter redan och fantiserar att det ska vara någon jag kan ha sex med . Känns som jag är sexmissbrukare . ?

  • Svar på tråden Funderar på om jag är sexmissbrukare ?
  • Anonym (Tjej 29 år)

    Glömde en sak. Når jag är själv kollar jag porrfilme massor oxå.

  • kivirush

    Du låter inte alls som en sexmissbrukare. Du låter enbart som en av oss kåta kvinnor ^^ någonting blir ett missbruk när det börjar att gå ut negativt över andra saker i ditt liv. Men om du inte har några problem med att ligga så tycker jag att du ska fortsätta att göra det. Du är duktig nog att inte ha sex utan kondom! Så fortsätt att knulla säkert du!


    Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Tjej 29 år)

    Hehe sant. Men kan tillägga att när jag är lite berusad är det lätt att kondom inte används . Kan säga att jag vart och kollat sjukdomar efter varje kille och att dom börjar ifrågasätta varför jag testar mig så ofta .när går gränsen till sexmissbruk då?

    Att sitta med en främmande kille på bussen och ta på varandra sexuellt efter en timme är bara en normal kåt tjej då? Vad är sexmissbukare gentemot en normalt kåt tjej ?

  • kivirush

    Sexmissbruk blir det när det går ut över andra saker i ditt liv. Som att du skippar jobbet för att ha sex med någon eller använder det som ett självskadebeteende eller enbart för att få bekräftelse.

    Så, så länge du vill ha sex och njuter av det och att det inte har några negativa effekter på ditt liv i övrigt så tycker jag att du kan fortsätta att knulla med de du vill.

    Spelar ingen roll om du har hittat någon på nätet eller träffar någon på busshållplatsen. Lust finns alltid hos vissa ^^ personligen ser jag det bara som något positivt med kvinnor som beakar sin egen sexualitet och inte håller tillbaka bara för att det är det vi "ska" göra.

    Men se till att skydda dig. ^^


    Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (Tjej 29 år)

    Okej ja då förstår jag . Det går ju inte ut över något i mitt liv direkt . Kanske det att jag är bra nära att ha sex på jobbet . Vet inte om det skulle stoppa mig men inte hänt än så länge iaf . Har ju lite å gest över att jag drar hem killar på natten att grannarna ska tänka något när jag har en ny ofta som bara är hos nig över natten. Men jag älskar sex och är nästan ständigt kåt det är lite jobbigt . Plus jag har sex med killar jag inte ens är attraherad av just för att jag är kåt . Det kan jag ångra och vill inte att folk ska Veta hur jag håller på.

  • kivirush

    Okej. Vad grannarna tycker och tänker tycker jag att du ska skita i.

    Det låter däremot som att du skulle behöva några* stadiga Kks som du bara kan ringa när lusten faller på. Då kan du ha en kille väntandes i din port redo att tillfredsställa dig. Då kan du få variation och så slipper du dra hem random killar som du inte vet om de ens kommer att ge dig något.

    Så mitt tips är att regga dig på typ bodycontact eller likande sida och träffa några vettiga killar och plocka de som var best till ditt egna lilla harem.

    Då kommer du att ha "killkompisar" som kommer över och du behöver inte känna att du behöver ragga upp någon som du faktiskt inte tycker är attraktiv bara för att du vill ha kuk.

    Hoppas att du fortsätter att vara den du är! Njut!


    Säger lite vad jag vill.
  • Anonym (flyktbeteende)

    Alltså jag tänker att även om det inte är sexmissbruk kan det ju vara ett uttryck för ångest över någonting. Så länge som du bara njuter av att ha sex är det inget fel med det, men ifall du på något sätt mår dåligt av det eller upplever det som ett tvång tycker jag att du ska tänka till. Jag har andra grejer som jag gör tvångsmässigt då och då, för mig är det ett sätt att fly från någonting annat som jag behöver göra som känns jobbigt eller ger mig ångest. Flyktbeteendet ger mig någon slags pervers njutning som också är förknippad med skam och jag vill inte att någon annan ska få veta att jag gör det.

    Familjeliv är en sån grej för mig faktiskt... så nu loggar jag ut.

Svar på tråden Funderar på om jag är sexmissbrukare ?