• Armand
    Äldre 21 Oct 06:00
    899 visningar
    23 svar
    23
    899

    Vilka är du mest rädd för ska ta över Sverige?

    Bättre död än röd hette det förut men Ryssnojan sitter i fast de numera bor här, är lika oss och knappt märks mer än på accenten.

    De som utsätts för muslimernas ISlamister skulle nog hellre bo i Ryssland men flyttar hit så även vi kan bli ISbelagda med tiden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka är du mest rädd för ska ta över Sverige?
  • Äldre 21 Oct 06:14
    #1

    UFO:n

  • forfuc­ksake
    Äldre 21 Oct 06:36
    #2

    Varför finns "svenskarna" med på listan? De styr väl redan Sverige? Och det är jag ganska nöjd med, även om jag inte skulle ha något emot att invandrare fick mer inflytande. Inte för att de är invandrare dock, utan att landet bör fornas av alla som bor här. Dvs jag föredrar att Sverige styrs av både gammelsvenskar och nysvenskar. Inte av någon extrem grupp, någon religion eller någon främmande makt.

  • Gestal­ten
    Äldre 21 Oct 11:54
    #3

    Om Miljöpartiet skulle ta över så skulle invandrare automatiskt ta över med tiden eftersom MP vill ha en helt fri invandring av kolonisatörer och snyltare.

  • Gestal­ten
    Äldre 21 Oct 12:08
    #4

    Jag skulle nog säga att internationalisterna är de vi främst bör akta oss för, de som vill förneka all världens folk deras självständighet och förslava dem under en enhetlig makt, en allsmäktig världsregering under översyn av den internationella bankmaffian. (Under täckmanteln av "demokratisering") Man kan dock argumentera för att vi redan lyder under deras regi eftersom alla våra företrädare är svurna globalister och aktiva nationsfördärvare.

  • Äldre 21 Oct 12:26
    #5

    Japanerna! Hjärta

  • Äldre 21 Oct 12:32
    #6

    Gäller frågan vilken grupp man är faktisk orolig för skall ta över Sverige eller vilken grupp man vore mest rädd för om de faktiskt tog över Sverige? Jag menar, jag skulle ju minst av allt se IS göra ett maktövertagande i landet samtidigt som jag också inser att risken för det är fullständigt obefintlig.

    Ryssen och SD är väl ungefär lika illa efter IS men det är nog större risk för den senare än den förra.

    Anyway, jag förstår att frågan är ett utslag för främlingsfientlighet, islamofobi och rasism, snarare än en seriös fråga baserat på realistiska förutsättningar så just DET behöver ingen påpeka.

  • Äldre 21 Oct 14:24
    #7

    Gudrun. Finns inget värre.

  • Chrysa­belle
    Äldre 21 Oct 14:40
    #8

    Zombier. Jag tycker zombier är extremt läskiga.

  • Äldre 21 Oct 18:03
    #9

    Gudrun Schyman

    Utomjordingar

    Ryssland.

  • Äldre 21 Oct 18:20
    #10

    helt ärligt känner jag att det inte vore så illa om ryssland kom hit å styrde upp den här skiten. 

Svar på tråden Vilka är du mest rädd för ska ta över Sverige?