• Anonym (Anna)

    Gravidsymtom!?

    Hej!
    Jag fick min ägglossning mellan ons 1/10-7/10 hade trådiga flytningar den perioden, men Tors 2/10 kom en rosa kraftig flytning. Jag har nu haft mensvärk eller molvärk i fyra dagar o trott att mensen varit på väg men icke, och mensen borde har kommit men de är bara ökade flytningar.. I lördags så skulle jag känna på min livmodertapp och då fick jag en liten blodig trådig flytning på fingret, men inget mer efter det. Mina bröst har också varit ömma sen i torsdags. Testade neg i fredags. Men tänkte höra vad du tror om värken och den röda slemflytningen jag fick på fingret?
    Mvh Sofie

  • Svar på tråden Gravidsymtom!?
  • Aleksandra Barnmorska

    Hej. Det kan både vara PMS och en graviditet som ger värken. Den trådiga blodiga flytningen kan vara en liten slemhinneblödning av att tappen retades. Lycka till

  • Anonym (Anna)
    Aleksandra Barnmorska skrev 2014-10-21 20:29:46 följande:

    Hej. Det kan både vara PMS och en graviditet som ger värken. Den trådiga blodiga flytningen kan vara en liten slemhinneblödning av att tappen retades. Lycka till


    Hej tack för ditt svar! Har aldrig haft PMS innan men de kanske man kan få när som helst? Sen undrar jag också om man brukar ha trådiga flytningar runt bim? Inget jag märkt av innan..tack på förhand!
  • Anonym (A)
    Anonym (Anna) skrev 2014-10-22 10:19:32 följande:
    Hej tack för ditt svar! Har aldrig haft PMS innan men de kanske man kan få när som helst? Sen undrar jag också om man brukar ha trådiga flytningar runt bim? Inget jag märkt av innan..tack på förhand!
    Jag var gravid, plussade i morse :D wohoo!
  • Anonym (A)
    Anonym (A) skrev 2014-10-23 08:43:34 följande:
    Jag var gravid, plussade i morse :D wohoo!
    Måste fråga, är de farligt stt byta i kattlådan som gravid? Läste det..Har dock en innekatt :)
Svar på tråden Gravidsymtom!?