• Äldre 21 Oct 15:26
    405 visningar
    3 svar
    3
    405

    Förlorat en man pga fd strulexet och berusning.

    Haft dejtat en man i några veckor. Det sa verkligen klick och kändes ovanligt bra. Det märkes på honom att han blev mycket förälskad och snabbt ville han definiera att han var min pojkvän. Jag blev ju smickrad och glad och då jag kände starkt accepterade jag det. Hade dock ett ex som jag träffat och behövde göra slut med. Tyvärr blev det en lång process och en helg då vi druckit vin hörde strulexet av sig . Han provocerade såpass att jag gick igång på det och chattade medans pojkvännen var här. Jag berättade för pojkvännen att jag bara skrev att det var slut och att jag önskade exet lycka till. Dock tog pojkvännen så oerhört illa vid sig av denna chatt att han sade att alla hans känslor för mig bara försvann. Sedan dumpade han mig ett par dagar senare. Vi är båda 40+ så jag kan tycka detta hela gått för fort och varit naivt. "Pojkvännen" har i sin tur haft kontakt med många andra olika kvinnor på nätet och inte velat ta bort sin dejtprofil på dejtingsidor. Men han kräver att jag inte tjafsar med mitt ex som jag ändå haft i många år. Jag är så omtumlad och förstår inte hur denna för
    Förälskelse så snabbt kunde vända för honom? Hänger inte med. Tilläggas att han hade många kvinnor på G redan då vi träffades så det var oberoende att jag hade ett ex då.

    Känner mig grundlurad.... Efter den där incidenten ifrågasätter jag hans seriositet. Det är ju galet fort att definiera en relation efter 2 -3veckors bekantskap. Finns det då ex med i bilden, som i mitt fall och som dejten accepterat jag behövde avsluta så får han ju ha lite tålamod. Han menar att jag kunde låtit bli att svara den där kvällen och inte förstört vår.... Men att göra slut för det??

    Gjorde jag så fel?

  • Svar på tråden Förlorat en man pga fd strulexet och berusning.
  • Anonym (?)
    Äldre 21 Oct 15:35
    #1

    Du hade ett ex som du behövde göra slut med? Du var alltså inte singel då du träffade den nya mannen? Då skulle jag ta mig en rejäl funderare.

  • Anonym (*)
    Äldre 21 Oct 15:36
    #2

    Jag håller nog med honom. Varför sitta och strula med ett ex just när du träffar en ny kille, känns ju väldigt omoget.
    Sedan att han gör slut, ja vad ska man säga. Han har kanske dåliga erfarenheter av gamla ex.

  • Mamori
    Äldre 21 Oct 16:08
    #3

    Var lite osmidigt av dig men att "alla känslor bara försvann", det låter väldigt skumt i mina öron! Det var nog bra att du blev av med honom nu innan du hann engagera dig mer, han verkar vara en väldigt ombytlig person eftersom han ville bli ihop fort och gör slut fort och mest troligt hade hans känslor "försvunnit" av någon annan liten grej du råkat göra längre fram. Så ödsla ingen mer tid på honom, så farligt var det inte {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Förlorat en man pga fd strulexet och berusning.