• Äldre 21 Oct 18:08
    1295 visningar
    6 svar
    6
    1295

    Bra barnfilm

    Hej, letar efter filmer till min tvååring vad finns de för några ? Som Inte e läskiga!!!

  • Svar på tråden Bra barnfilm
  • Winter­Dawn
    Äldre 21 Oct 18:15
    #1

    Min granne Totoro.

  • Äldre 21 Oct 18:32
    #2

    Cars, dumma mig 1

  • Äldre 21 Oct 18:35
    #3

    Skit i Disney och pixar. De skrämmer skiten ur min fyraåring och är för långa för att tålamodet inte ska tryta.

    Vid två funkade Vem-filmerna, Molly mus, Tmmy lamm, Rasmus nalle, Bamse och Alfons.

  • Äldre 21 Oct 19:01
    #4
    Baktakt skrev 2014-10-21 18:35:54 följande:

    Skit i Disney och pixar. De skrämmer skiten ur min fyraåring och är för långa för att tålamodet inte ska tryta.

    Vid två funkade Vem-filmerna, Molly mus, Tmmy lamm, Rasmus nalle, Bamse och Alfons.


    Måste verkligen hålla med här om Disney och Pixar, (och Studio Ghibli, det mesta). Kanske inte att de är för läskiga för en fyra-åring i allmänhet, men de är inte direkt lämpade för en tvååring.

    TS, surfa in på SVTs öppna arkiv och se Björnes Magasin med två-åringen istället. Och kolla om du får tag på Sesame Street och övriga Mupparna och Fragglarna på svenska. Jag vett att det har dubbat en del Sesame Street, men jag minns inte vad den heter på svenska, tyvärr.
    The truth is, honey, I've enjoyed my life. I've had a hell of a good time
  • Äldre 21 Oct 19:21
    #5

    Lilla Spöket Laban är mycket populär just nu. Nalle Puh, Bamse och Nicke Nyfiken funkar också bra.

  • Äldre 21 Oct 19:26
    #6

    "Var inte rädd långa farbrorn" där Lilla Anna berättar sagor för långa farbrorn är också bra! Och filmerna om Petsson och Mamma Mu!

Svar på tråden Bra barnfilm