• sparaminapengar

    En ekonomi blogg, vad är intressant?

    Hej,

    Jag har varit väldigt intresserad utav ekonomi i hela mitt liv och jag har alltid varit extremt duktig på att spara. Så fort jag förstod vad internet var har jag sökt runt nätet främst på engelska sajter för att få mer information kring hur jag skall gå till väga för att lyckas med mitt sparande och få mina sparade pengar att växa.

    Jag har skapat en blogghemsida: www.sparaminapengar.se där jag vill dela med mig utav allt jag har läst och kan.


    Till min fråga: Hur ser ni på sparande? Vilka är era funderingar kring att tjäna extra pengar eller investera pengar? Jag vill alltså veta hur ni vill att en sådan blogghemsida ser ut!?


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-22 21:26
    Vore Jätte kul om ni ville ge mig feedback. Om ni hatar den och varför eller om ni gillar den och varför. Behöver det verkligen i det här stadiet. Tack. :)
    www.sparaminapengar.se
  • Svar på tråden En ekonomi blogg, vad är intressant?
  • Dixie

    vem skulle bloggen rikta sig till? andra som också är intresserad av att spara? 

    personligen så skulle jag inte ha något intresse av att läsa hur någon annan sparar sina pengar. 

  • sparaminapengar

    Dixie - Tanken är att jag kommer dela med mig utav vad som fungerar för mig gällande sparande, när det kommer till investeringar och tjäna pengar så kommer jag dela med mig av vilka metoder online som jag redan testat och som jag vet fungerar.

    Det kommer inte enbart handla om hur mina besparingar ser ut, utan även väldigt många tips och idéer kring sparande, tjäna pengar och investeringsmöjligheter.


  • Chianti
    sparaminapengar skrev 2014-10-22 12:28:26 följande:

    Chianti - Ska absolut se om jag inte kan se över headern och startsidan. Är lite skraj att jag kommer behöva administrera om allt men det är det förmodligen värt. Tack! :)


    I alla fall de följande blogginläggen bör vara utan headern.

    Lycka till m bloggandet!
Svar på tråden En ekonomi blogg, vad är intressant?