• Anonym (Nyfiken)

    Nyfiken på tjejsex!

    Hej,

    Jag har hittills bara intresserat mig för killar och bara dejtat killar. Men nu de senaste månaderna har jag blivit nyfiken och sugen på att testa att vara med en tjej, antingen hångla eller sex. Har aldrig testat det förut men tanken är så spännande! Är det någon som känner igen sig???

  • Svar på tråden Nyfiken på tjejsex!
  • Anonym (intresserad)

    Känner igen mig väldigt väl! vart bor du?

  • Camilla89

    Känner igen mig, letar för tillfället efter en tjej i närheten (dock kommer min sambo vara med) men alla sex sidor är bara kåta killar som regat sig som tjejer för att få se bilder

  • Anonym (Tjej91)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2014-10-21 22:26:18 följande:

    Hej,

    Jag har hittills bara intresserat mig för killar och bara dejtat killar. Men nu de senaste månaderna har jag blivit nyfiken och sugen på att testa att vara med en tjej, antingen hångla eller sex. Har aldrig testat det förut men tanken är så spännande! Är det någon som känner igen sig???


    Jag känner precis som du! Har aldrig testat det men skulle vilja.
  • Anonym (Tjej91)

    Har aldrig testat det :p Jag är helt säker på att jag är hetero men det är ändå något jag gärna vill testa :) Jag vet inte ens ifall jag vågar men är verkligen sugen

  • emmy81

    Jag är också hetro, men har varit sugen på att testa länge! Har till och med varit på en "dejt" med en tjej i samma sits, men ingen av oss vågade... var nog inte tillräckligt med sprit iblandat ;) 

  • Anonym (Tjej91)

    Vad trist! Ja men de är inte lätt om ingen tar intiativet ????

  • Anonym (Tjej91)

    Oj mina smilies från telefonen blir till frågetecken :/

  • emmy81

    Nej, i och med att båda är hetro blir det lätt som att ta en drink med en tjejkompis om man är lite blyg ;) Då har man ju tappat hela poängen! Fokusera mera ;) 

  • Anonym (Tjej91)
    emmy81 skrev 2015-01-26 21:45:48 följande:

    Nej, i och med att båda är hetro blir det lätt som att ta en drink med en tjejkompis om man är lite blyg ;) Då har man ju tappat hela poängen! Fokusera mera ;) 


    Jag skrev ett privat meddelande till dig :)
Svar på tråden Nyfiken på tjejsex!