• Anonym (Übersnäll)

    Snälla män

    Kvinnor, är det enbart positivt om din man/sambo/dejt är supersnäll, omtänksam & mjuk? Är det en underbar egenskap rakt igenom eller ser du nackdelar med det också?

  • Svar på tråden Snälla män
  • forfucksake

    Bara fördelar så länge han inte är mesig. Men han behöver inte vara supersnäll, det räcker om han är snäll. Jag är själv inget helgon, så varför skulle jag kräva att min kille är det?

  • korvinella1
    Anonym (Übersnäll) skrev 2014-10-21 23:15:41 följande:

    Kvinnor, är det enbart positivt om din man/sambo/dejt är supersnäll, omtänksam & mjuk? Är det en underbar egenskap rakt igenom eller ser du nackdelar med det också?


    Asså kan ni sluta hålla på och starta diskussioner om hur män ska vara. Jag är själv kvinna men är jävligt trött på alla ragator till kvinnor. Kör in en jävla dolma i munnen och sätt er och var tysta! GUD!!!!
  • Anonym (Übersnäll)
    forfucksake skrev 2014-10-21 23:17:32 följande:

    Bara fördelar så länge han inte är mesig. Men han behöver inte vara supersnäll, det räcker om han är snäll. Jag är själv inget helgon, så varför skulle jag kräva att min kille är det?


    Så du skulle rata en supersnäll kille?
  • eslah
    korvinella1 skrev 2014-10-21 23:18:51 följande:

    Asså kan ni sluta hålla på och starta diskussioner om hur män ska vara. Jag är själv kvinna men är jävligt trött på alla ragator till kvinnor. Kör in en jävla dolma i munnen och sätt er och var tysta! GUD!!!!


    Är det du som har startat alla dessa men asså män trådar?

    Män är inte efterblivna mähän som behöver försvaras mot elaka kvinnor, du menar väl men effekten blir det motsatta. Mer som att du sätter en blöja på en vuxen karl bara för att han ska slippa gå och bajsa på toaletten själv.....även fast han kan. Nej ha större tro på män, dom flesta kan försvara sig ska du se.
  • Anonym (Übersnäll)
    eslah skrev 2014-10-21 23:30:41 följande:

    Är det du som har startat alla dessa men asså män trådar?

    Män är inte efterblivna mähän som behöver försvaras mot elaka kvinnor, du menar väl men effekten blir det motsatta. Mer som att du sätter en blöja på en vuxen karl bara för att han ska slippa gå och bajsa på toaletten själv.....även fast han kan. Nej ha större tro på män, dom flesta kan försvara sig ska du se.


    Jag gillar din manssyn!
  • Anonym (nja)
    Anonym (Übersnäll) skrev 2014-10-21 23:15:41 följande:

    Kvinnor, är det enbart positivt om din man/sambo/dejt är supersnäll, omtänksam & mjuk? Är det en underbar egenskap rakt igenom eller ser du nackdelar med det också?


    Det är bara positivt om han också har tuffare sidor. Ingen vill ju ha en mjäkig fjolla till man gud så osexigt. 
    Det är negativt om en man inte kan vara snäll, omtänksam och mjuk. Också. Men det är det enda han är så tröttnar man snabbt.
  • Anonym (Übersnäll)
    Anonym (nja) skrev 2014-10-22 01:14:00 följande:

    Det är bara positivt om han också har tuffare sidor. Ingen vill ju ha en mjäkig fjolla till man gud så osexigt. 

    Det är negativt om en man inte kan vara snäll, omtänksam och mjuk. Också. Men det är det enda han är så tröttnar man snabbt.


    Med tuffare sidor menar du?
  • Anonym (..)

    Ja, jättesnäll är enbart positivt, så länge han är smart dvs! Snäll som i lättlurad, godtrogen och mesig är inte bra alls. Jag vill ju liksom inte han ska bli lurad och så snäll så han blir utnyttjad av elaka människor. 

  • Anonym (Übersnäll)

    Mjuk, ömsint, vårdande, omhändertagande. Mer åt det hållet hade jag tänkt.

  • Anonym (..)
    Anonym (Übersnäll) skrev 2014-10-22 02:16:20 följande:

    Mjuk, ömsint, vårdande, omhändertagande. Mer åt det hållet hade jag tänkt.


    Ja, det är en jättebra grej! Jag gillar inte macho typer.
  • Anonym (Übersnäll)
    Anonym (..) skrev 2014-10-22 02:35:41 följande:

    Ja, det är en jättebra grej! Jag gillar inte macho typer.


    Who does?
  • Anonym (Snälla)
    korvinella1 skrev 2014-10-21 23:18:51 följande:
    Asså kan ni sluta hålla på och starta diskussioner om hur män ska vara. Jag är själv kvinna men är jävligt trött på alla ragator till kvinnor. Kör in en jävla dolma i munnen och sätt er och var tysta! 

    Är det inte många kvinnor som föredrar fina snälla män?
Svar på tråden Snälla män