• Anonym (TS)

    Han vill inte berätta hur många han har haft sex med. Blir tokig.

    Min kille vill inte berätta hur många han har legat med. Och en del av mig vill veta det för att veta vad för typ han varit innan mig så att säga. Samtidigt vet jag att jag kanske skulle ångrat frågan längre fram för det är rätt skönt att inte veta också. Men varför ska han hålla på så och säga att han inte vill berätta?

    Han menar på att det hör till historien och inte är relevant för någon av oss och att han inte vill veta hur många jag legat med.
    Varför?!

  • Svar på tråden Han vill inte berätta hur många han har haft sex med. Blir tokig.
  • jenny99

    Men ärligt,vad har du med hans tidigare sexliv att göra?Jag hade aldrig berättat för min man och vi har varit ett par i 14 år.

  • Anonym (m)

    Han kanske inte vill berätta för dig för att han inte vill att du ska berätta för honom hur många du varit med.
    För att det kanske blir problem längre fram med att veta antalet eftersom de tenderar å sätta sig psykiskt.

  • Liten till

    Ja antingen har han väl varit med väldigt många så han kanske skäms, eller väldigt få och skäms för det. Eller så vill han inte attdu ska tänka på honom ha sex med någon annan eftersom han faktiskt valt att vara med just dig.

  • Anonym (släpp det)

    Släpp det. Det har du egentligen inte med att göra, och det är inget man måste berätta för den andra i en relation. Onödigt att nöta sånt i en relation. Satsa på er själva och nuet och framtiden istället, och skit i historien.

  • Anonym (?)

    Varför vill du veta det . Anser du han var otrogen innan han träffade dig . Var nöjd att ni har varandra nu . Det som varigt är ointressant historia

  • Anonym (Alessandro)
    jenny99 skrev 2014-10-22 08:58:49 följande:

    Men ärligt,vad har du med hans tidigare sexliv att göra?Jag hade aldrig berättat för min man och vi har varit ett par i 14 år.


    Du har en tendens att plåga dig själv. Varför? Din kille älskar dig och vill vara tillsammans med dig. Fokusera på detta! Vad får du ut av att få veta hur många han hade sex med? Vill du jämföra dig med dessa kvinnor? Dessa kvinnor är hans ex av någon anledning. Rör inte vid det förflutna. Det som har varit har varit. För att tala klarspråk, det angår inte dig helt enkelt. Du har inte med hans tidigare sexpartners att göra. Om han känner för att berätta för dig kommer han göra det eller ej. Förstöra inte det fina som ni har. {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (halvmånga)

    Det finns absolut inget att vinna på att berätta detta.
    Har han varit med många så kan du ha problem med det och känna dig obetydlig, har han varit med få så kan du få problem med att fundera över varför han inte "fått till det" mer. har han varit med precis lagom kan du få problem med att vara säker på om han ljuger.

    Detta vet han. Så för att undvika att du ska haka upp dig på vad som hänt innan ni ens träffades så väljer han att inte berätta. Och det är det bästa för både honom och dig. V
    Varför vill du att han ska veta hur många du varit med? Tycker du att siffran definierar dig själv på något sätt? Vad säger siffran 5, vad säger siffran 20, vad säger siffran 250? Ingenting egentligen, inte om vem han eller du är idag.

    Släpp det så varar förhållandet längre och du slipper bli en i summan för hans nästa tjej...

  • Anonym (Lycklig särbo)

    Din kille har rätt! Det är inte relevant hur många han eller du har haft sex med. Släpp det och lev i nuet! Solig

  • Kräk

    Vad skulle du ens med den informationen till? Det är inget du kan kräva av honom att berätta. Spelar roll liksom...

  • Ogago
    Anonym (TS) skrev 2014-10-22 08:56:29 följande:

    Min kille vill inte berätta hur många han har legat med. Och en del av mig vill veta det för att veta vad för typ han varit innan mig så att säga. Samtidigt vet jag att jag kanske skulle ångrat frågan längre fram för det är rätt skönt att inte veta också. Men varför ska han hålla på så och säga att han inte vill berätta?

    Han menar på att det hör till historien och inte är relevant för någon av oss och att han inte vill veta hur många jag legat med.
    Varför?!


    Min FV vet inte hur många jag har legat med. Och jag vet inte hur många hon har legat med. Jag har aldrig frågat och det intresserar mej faktiskt inte. Varför skulle det göra det?

    Det är väl inte så att du håller på att förgifta er relation? Är relationen på väg att ta slut? Släpp och gå vidare.
Svar på tråden Han vill inte berätta hur många han har haft sex med. Blir tokig.