• Koppkaka

    Slitningar mellan låren på jeans?

    För något år sen vägde jag ca 15 kilo gör mycket. Då fick jag stup i ett stora hål på insidan av låren på mina jeans av det enkla skälet att det skavde såpass mycket när jag gick att jeansen slets ut där.

    Nu har jag gått ner dessa kilon och är normalviktig, och dessa problem har försvunnit, NÄSTAN helt. Har alltid varit en sån som låren går ihop lite på och det är väl helt sonika så jag är byggd, tänker jag. Ingenting som stör mig och jag får inga problem av det. Men fortfarande blir det smååå slitningar där och det är sjukt irriterande. Slapp det helt för några månader sen men antar att jeansen blir ju mer och mer slitna, givetvis.

    Nåväl! Till min fråga är det fler som får såhär? Något tips på jeans som håller bättre? Gå ner i vikt behöver jag inte göra, jag är smal och där jag vill vara, så såna "tips" behövs inte


    Leo
  • Svar på tråden Slitningar mellan låren på jeans?
  • Fia 28

    Mina jeans går alltid sönder i grenen, sjukt störande på annars fina jeans. Har rätt tjocka lår och antar jag går så att de tar i varann och sliter på jeansen. Tror inte det finns nåt att göra om du inte vill börja gå riktigt brett isär med benen.

  • manfrsthlm

    kan det bero på att ni är kobentaOskyldig


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Fia 28
    manfrsthlm skrev 2014-10-22 10:15:47 följande:

    kan det bero på att ni är kobentaOskyldig


    Nepp, men antar hjulbenta inte har detta problem.
  • manfrsthlm

    detta mina damer är kobenthet och det är vad ni lider av om era braxor går sönder


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Fia 28
    manfrsthlm skrev 2014-10-22 10:28:06 följande:

    detta mina damer är kobenthet och det är vad ni lider av om era braxor går sönder


    Gäller inte mej, jag är bara fet :P
  • Duckan

    Jo jag är nog lite lätt kobent, men har även lite lår att tala om. Inte tjocka, men de är där så att säga

  • Duckan

    Fast nää, kollade mig genast stillastående i en spegel och jag ser inte ut som benen på bilden, däremot går mina lår ihop just där slitningen uppkommer.

Svar på tråden Slitningar mellan låren på jeans?