• Anonym (TS)

    Jag råkade putta in henne i tåget

    Behöver berätta om en sak som hände idag. Jag träffade en tjej idag, runt lunchtid. Låt oss kalla det en dejt...eller en förutsättningslös dejt. Vi ville lära känna varandra helt enkelt och se vad det skulle leda till. Vi träffades i Stockholm City och lunchade. Vi hade innan även bestämt att vi skulle ta en fika, så efter lunchen begav vi oss för att ta denna fika. Då skulle vi gena tunnelbanan för att gå från sergelssidan och upp mot centralstationssidan. Vi kunde valt utvägen och gått förbi Åhléns, men hon tyckte det var kallt så vi tog den lite krångligare vägen. När vi gick där på perrongen (röd linje mot norsborg/fruängen) var närmast oss så säger jag skämtsamt när tåget bredvid oss står med öppna dörrar "tänk om jag skulle putta in dig i tåget". Hon skrattar och säger "yeah right, du skulle bara våga". Så för skojs skull skulle jag löst vicka med rumpan mot hennes höft för att putta till lite... för skoj skull som sagt. Jag vet inte hur, men jag puttade till för hårt så hon flög in i vagnen och nästan ramlade där inne. Jag lyfter upp mina händer och lägger dem för munnen. Och då stängs dörrparen och tåget åker iväg med henne mot gamla stan... Jag kunde se hur hon for iväg med tåget...

    Jag vet att detta kanske låter lite "filmaktigt", men det är sant. Jag lovar... vet ju att det uppkommit en massa konstiga trådar där en kille vars dejt förolyckas...men detta är sant, och inte jag som är samma TS!!!!


    Vi har inte hört av oss till varandra sedan dess. Egentligen blev jag inte intresserad av henne under dejten, så det känns som att det var ett tecken, eller en "hjälp på traven" för att ta mig ur situationen, för det kändes som att hon var ganska intresserad av mig. Jag ringde sedan en kompis som jag berättade detta för. Han skrattade, och fick mig att skratta lite. Men nu här hemma så får jag lite dåligt samvete faktiskt. Jag kanske borde bara sms:at och sagt "förlåt för att jag råkade putta in dig, men jag är inte intresserad av att träffas mer". Men då kanske hon skulle tro att jag puttade in henne med flit.


    Vet inte vad jag ska göra. Jag har blandade känslor: tråkigt, hemskt, roligt, ledsen, orolig, skam, skuld, skönt. Jag vet inte riktigt vilken känsla jag ska greppa tag i.


     

  • Svar på tråden Jag råkade putta in henne i tåget
  • Anonym (?)

    Nu gick jag en väldigt rolig bild i huvudet... Skratt. Men nu tkr jag du ska se till att be om ursäkt!!! Det är inte okej att vara så barnslig att inte be om ursäkt, oavsett om du är intresserad av henne eller inte

  • Anonym (ZZ)

    Garanterat samma troll som beskrev hur hans dejt blev uppskopad av en traktor som skottade snö.

    Orka trolla...

  • lisaeriksson

    Bara att du säger att du inte är samma ts som den andre gör att jag tror att du är det.

    Tack gör ett gott skratt iaf. ????

  • Anonym (cdvdss)

    HAHA!
    Ett sätt att göra sig av med dejten...

    Men du måste ju skicka ett sms och be om ursäkt!! Du behöver ju inte säga något om att inte ses mer sålänge inte hon tar upp det

  • Cupcake81

    ð???ð???ð??? hur råkar man putta till någon med rumpan så hårt att hon flyger in i tåget då?? ð???ð??? det var ju helt klart roligast!! Ni måste stått otroligt nära dörröppningen.

Svar på tråden Jag råkade putta in henne i tåget