• Snutten6

    Ställa upp på privat porrfilm med pojkvännen

    Hur kan tjejer vara såå blåögda att de ställer upp på en eller flera filmer med pojkvännen ??
    Fattar ni inte att denna en dag kommer att hamna på nätet på många olika sidor och forum !!

    Ingen kille är så ärlig och hederlig att han håller löftet den dagen ni gör slut !

    Inse att verkligheten inte är den du tror och han säger det vara.
    Verkligheten är så mkt värre och otäckt än du kan föreställa dig.

  • Svar på tråden Ställa upp på privat porrfilm med pojkvännen
  • Snutten6

    Läst 117 gånger och inte en enda kommentar !

    Tolkar detta som att tjejer accepterar att den film hon är med på, frivilligt eller ej !

  • Snutten6
    cirkusmusen skrev 2014-10-22 21:11:15 följande:

    Men man litar ju på sin partner.


    Tror du på Gud, tomten och Tandfen ??
    Skärpning, ingen kan lita på ngn idag.
    Sorry att säga det.
    Så länge allt är bra, inga problem.
    När problemet eller avvikelse från överenskommelse börjar komma då brakar hämnd och stridslysten igång.
  • Snutten6
    cirkusmusen skrev 2014-10-22 21:11:15 följande:

    Men man litar ju på sin partner.


    Tror du på Gud, tomten och Tandfen ??
    Skärpning, ingen kan lita på ngn idag.
    Sorry att säga det.
    Så länge allt är bra, inga problem.
    När problemet eller avvikelse från överenskommelse börjar komma då brakar hämnd och stridslysten igång.
  • cirkusmusen
    Snutten6 skrev 2014-10-22 21:20:25 följande:
    Tror du på Gud, tomten och Tandfen ??
    Skärpning, ingen kan lita på ngn idag.
    Sorry att säga det.
    Så länge allt är bra, inga problem.
    När problemet eller avvikelse från överenskommelse börjar komma då brakar hämnd och stridslysten igång.
    Jag menar mer generellt. Man LITAR ju på sin partner, man gör det. För vem är tillsammans med någon man inte kan lita på?
  • Anonym (Tjej)

    Fast killen är ju själv med på videon så lägger han ut den blir ju båda utsatta ju. Det skulle han inte göra så jag har gjort detta med mitt ex och med min nuvarande.

  • cirkusmusen
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-22 21:24:59 följande:

    Fast killen är ju själv med på videon så lägger han ut den blir ju båda utsatta ju. Det skulle han inte göra så jag har gjort detta med mitt ex och med min nuvarande.


    Fast ett "hål" i den teorin är att tjejen är i en mer utsatt position av samhället då än vad killen blir, tyvärr.
  • Snutten6
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-22 21:24:59 följande:

    Fast killen är ju själv med på videon så lägger han ut den blir ju båda utsatta ju. Det skulle han inte göra så jag har gjort detta med mitt ex och med min nuvarande.


    Jag har tittat på många "privata porrfilmer" och där ses näst intill 100 % aldrig killens ansikte bara tjejens......
  • Anonym (Tjej)
    cirkusmusen skrev 2014-10-22 21:26:48 följande:
    Fast ett "hål" i den teorin är att tjejen är i en mer utsatt position av samhället då än vad killen blir, tyvärr.
    Fast nej inte med mitt ex. Han har ett yrke där det skulle anses väldigt illa om han blev sedd på en porrfilm. Han har inte ens bilder på sig själv på facebook liksom. Så där är det ingen risk.

    Och min nuvarande är så blyg att han aldrig skulle våga lägga ut någon film på oss...
  • Anonym (Tjej)
    Snutten6 skrev 2014-10-22 21:27:50 följande:
    Jag har tittat på många "privata porrfilmer" och där ses näst intill 100 % aldrig killens ansikte bara tjejens......
    Det beror ju på hur man filmar den. Hans ansikte måste vara med, annars blir det ju tråkig film för mig att titta på annars ju Drömmer Eller alternativt att ingens ansikte syns bara för att testa hur det är att göra en sån film. Finns ingen mening med att mitt är med fast inte hans.
Svar på tråden Ställa upp på privat porrfilm med pojkvännen