• memadde

    skadedjur hjälp!!!!

    I söndags kväll började jag höra krafsande och gnagande. Inne i vår sovrumsvägg. Precis brevid vår säng "notera att våra barn har även sina sängar brevid oss.
    Det slutade efter en bra stund och det hördes inte förrens igår igen. Exakt kl 21.40.
    Väldigt tydligt och den drar o sliter i allt bakom (råtta eller mus , men tvivlar på att en mus kan dra i så hårt o låta så.
    Men iaf min sambo ringde styrelsen , vi bor i bostadsrätt på andra vån.
    Och TRODDE att dom skulle ringa Anticimex .
    Nej utan eftersom den inte är INNE i lägenheten så får det va!
    Nu ikväll exakt igen 21.40 börjas det igen.
    Låter extremt högt och jag är livrädd att den ska ta sig genom o på barnen. ( sambon jobbar kväll o inte hemma)
    Får styrelsen verkligen neka när det är skadedjur i huset?!
    Jag kan verkligen inte sova när jag vet att det är ett sånt djur bara en bit bort från mina barn.

  • Svar på tråden skadedjur hjälp!!!!
  • Kerubmamman

    Det låter konstigt att ett skadedjur skulle starta exakt samma tidpunkt. Vad pysslar grannarna med? 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
  • viseversa
    Kerubmamman skrev 2014-10-22 22:52:48 följande:

    Det låter konstigt att ett skadedjur skulle starta exakt samma tidpunkt. Vad pysslar grannarna med? 


    Keruben lyser av intelligensens prakt - Giovanni Pico della Mirandola
    Håller med. Knappast troligt att en råtta kan klockan och börjar samma tid.
  • memadde

    Nej inga grannar som låter!

    Jo tycker med det är väldigt konstigt.

    Men det är en råtta eller mus som låter för man hör hur den gnagar och håller på .

  • Madmoiselle

    Vad har socialstyrelsen med saken att göra? Du får väl ringa Anticemex eller någon annan skadedjursfirma.

  • Blåsippan84
    Madmoiselle skrev 2014-10-31 13:25:08 följande:

    Vad har socialstyrelsen med saken att göra? Du får väl ringa Anticemex eller någon annan skadedjursfirma.


    Tror hon menar bostadsrättsföreningens styrelse
Svar på tråden skadedjur hjälp!!!!