• Äldre 23 Oct 02:31
    62219 visningar
    146 svar
    146
    62219

    tjejer vill inte ha killar som är snaggade eller flintskalliga

    så är det.

    har läst/hört i varje debatt om hår att kvinnor inte vill ha en kille som är hårlös eller snaggad

    dom vill ha en kille som har en frisyr

    jag har testat samtliga frisyrer, jag passar inte någon.

    endast i snaggad passar jag, men det blir ett problem då tjejer inte vill ha killar som är snaggade, det anses fult, canceraktigt och nazistiskt.

    jag tycker det är hett dock, så förstår inte hur ni kvinnor tycker o tänker.

    anledningen till att jag inte kan få tjej är alltså att jag inte har någon frisyr.

  • Svar på tråden tjejer vill inte ha killar som är snaggade eller flintskalliga
  • manfrs­thlm
    Äldre 23 Oct 02:38
    #1

    vart har du hört det?..vart rakad i 15 års tid och har jämt haft kvinnor efter mig


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Anonym (Jasså­?)
    Äldre 23 Oct 02:45
    #2

    Å fan, trodde det var tvärtom. Tjejer idag verkar ju gilla skinnskalle-idealet, varför en massa män som absolut inte passar i rakat shavear av sig kalufsen.Själv tycker jag folk som är rakade saknar personlighet. Känns bara som de hakar på en fånig trend, ungefär som med folk som tatuerar sig trots att de inte är hårda eller tuffa för fem öre.

  • Äldre 23 Oct 03:03
    #3
    manfrsthlm skrev 2014-10-23 02:38:38 följande:

    vart har du hört det?..vart rakad i 15 års tid och har jämt haft kvinnor efter mig


    hur är detta möjligt?
    Anonym (Jasså?) skrev 2014-10-23 02:45:50 följande:

    Å fan, trodde det var tvärtom. Tjejer idag verkar ju gilla skinnskalle-idealet, varför en massa män som absolut inte passar i rakat shavear av sig kalufsen.Själv tycker jag folk som är rakade saknar personlighet. Känns bara som de hakar på en fånig trend, ungefär som med folk som tatuerar sig trots att de inte är hårda eller tuffa för fem öre.



    med tanke på dagens anti-rasist våg så har jag svårt o se att skinnskalle-idealet ska vara eftertraktat..

    jag rakar för att jag inte passar i någon annat
  • Anonym (baha)
    Äldre 23 Oct 03:17
    #4

    Det hänger inte på frisyren eller avsaknad av den utan på utstrålning. Om du inte får napp så skyll inte på "frissan", du har antagligen ett sätt som inte lockar.

  • Anonym (Jasså­?)
    Äldre 23 Oct 03:21
    #5
    habiti skrev 2014-10-23 03:03:34 följande:
    hur är detta möjligt?
    Anonym (Jasså?) skrev 2014-10-23 02:45:50 följande:

    Å fan, trodde det var tvärtom. Tjejer idag verkar ju gilla skinnskalle-idealet, varför en massa män som absolut inte passar i rakat shavear av sig kalufsen.Själv tycker jag folk som är rakade saknar personlighet. Känns bara som de hakar på en fånig trend, ungefär som med folk som tatuerar sig trots att de inte är hårda eller tuffa för fem öre.



    med tanke på dagens anti-rasist våg så har jag svårt o se att skinnskalle-idealet ska vara eftertraktat..

    jag rakar för att jag inte passar i någon annat
    Ja men ändå är det förvånansvärt många som rakar av sig håret. Tror det är något trendigt "Man kan vara rakad utan att va rasist" eller nåt..

  • manfrs­thlm
    Äldre 23 Oct 03:38
    #6
    habiti skrev 2014-10-23 03:03:34 följande:
    hur är detta möjligt?
    Anonym (Jasså?) skrev 2014-10-23 02:45:50 följande:

    Å fan, trodde det var tvärtom. Tjejer idag verkar ju gilla skinnskalle-idealet, varför en massa män som absolut inte passar i rakat shavear av sig kalufsen.Själv tycker jag folk som är rakade saknar personlighet. Känns bara som de hakar på en fånig trend, ungefär som med folk som tatuerar sig trots att de inte är hårda eller tuffa för fem öre.



    med tanke på dagens anti-rasist våg så har jag svårt o se att skinnskalle-idealet ska vara eftertraktat..

    jag rakar för att jag inte passar i någon annat
    passar man i rakat så blir det bra,låter som att du inte har skallform för rakat
    KIK: KRILLESTHLM1
  • Äldre 23 Oct 04:29
    #7

    Själv går jag bara igång på rakade huvuden. Frisyrer och annat dravel ska en man inte ta så jävla seriöst.

  • Äldre 23 Oct 06:27
    #8
    katastrofplantagen skrev 2014-10-23 04:29:53 följande:

    Själv går jag bara igång på rakade huvuden. Frisyrer och annat dravel ska en man inte ta så jävla seriöst.


    Förlåt att vi gillar att ta hand om oss..
  • Anonym (Snygg­t)
    Äldre 23 Oct 07:15
    #9

    Det är snyggt med rakad skalle, har man dåligt med hår är det nästan ett måste.

    Clownkrans är det fulaste som finns.

  • Anonym (Petro­nella)
    Äldre 23 Oct 07:27
    #10

    Min partner är 60 år och av förklarliga skäl tunnhårig och håller därmed frisyren väldigt kort/snaggad.  Det är snyggt och attraktivt på honom.  

    om en tjej inte vill ha en snaggad kille kanske det också hör ihop med hur man ser ut för övrigt, vissa killar ska bara inte ha snaggad frisyr för det ser för taskigt ut med allt anat dom har. (klädsel, utstrålning, kroppsvikt, smycken, tatueringar osv) 

Svar på tråden tjejer vill inte ha killar som är snaggade eller flintskalliga