• Anonym (Snygg­)
    Äldre 23 Oct 09:21
    9775 visningar
    66 svar
    66
    9775

    Jag tycker jag är snyggare än min tjej

    Jag går rubbning tycker att jag är mycket snyggare och sexigare än min tjej. Exempelvis tänker jag mig att många ser mig som snygg och sexig och att min tjej bara är fin...men hon ser bra ut. När jag ser manliga modeller på reklam osv tycker jag att jag är snyggare. Jag hoppas även att mina barn ska likna mig. Plus att jag är bisexuell (jag är kille), så många killar har typ "dött för mig" och gett mig asmycket komplimanger. När jag ibland ser barn då brukar jag tänka "mina barn kommer bli snyggare" och jag föreställer nig vilka intressen de kommer att ha, hur de kommer se upp till mig osv.

    Jag undrar nu om det är fel på mig som tänker så? Har jag en psykisk sjukdom eller något liknande?

  • Svar på tråden Jag tycker jag är snyggare än min tjej
  • Anonym (men vad fan)
    Äldre 23 Oct 09:25
    #1

    hahaha om du tänker att kommande barn kommer se upp till dig för att du är snygg...så ja då är du sjuk eller iaf jävligt sneddriven.

    Låt mig gissa, du är inte så gammal? *Hoppas*...för då finns det hopp för dig fortfarande. Var glad att du ser bra ut, men det är bra så liksom.

  • Anonym (Snygg­) Trådstartaren
    Äldre 23 Oct 09:28
    #2
    Anonym (men vad fan) skrev 2014-10-23 09:25:27 följande:

    hahaha om du tänker att kommande barn kommer se upp till dig för att du är snygg...så ja då är du sjuk eller iaf jävligt sneddriven.

    Låt mig gissa, du är inte så gammal? *Hoppas*...för då finns det hopp för dig fortfarande. Var glad att du ser bra ut, men det är bra så liksom.


    Jag är 22. Jag har jättehög utbildning. Jag tror att de kommer se upp till mig för min akademiska bakgrund, att jag ser bra ut, är klädmedveten, vårdar mig, tränar, och har en liberal syn
  • ursula
    Äldre 23 Oct 09:31
    #3

    Ja du är sjuk

    Följande egenskaper är viktgare än utseende

    Social kompetens
    Utbildning
    Framtidsutsikter
    Ambitioner
    Hälsa
    Empati

    Utseende kan man fixa med kirurgi

  • ursula
    Äldre 23 Oct 09:33
    #4
    Anonym (Snygg) skrev 2014-10-23 09:28:26 följande:
    Jag är 22. Jag har jättehög utbildning. Jag tror att de kommer se upp till mig för min akademiska bakgrund, att jag ser bra ut, är klädmedveten, vårdar mig, tränar, och har en liberal syn
    22 och jättehög utbildning, Hur får du ihop det ?
  • Anonym (ghjkl­)
    Äldre 23 Oct 09:33
    #5

    Jadu, hur barnen kommer att se ut är ett lotteri. Jag känner två fotomodeller och deras barn ser ut som fan rent ut sagt. Inte ett dugg söt eller charmig utan mer som Chucky. (Ond docka i en film, du är ung så du kanske inte vet vem det är ) Barnet är dock snällt så när man lärt känna det så tycker man om det ändå.

    Jag är inte så särdeles vacker, inte barnens pappa heller men mina barn är det. Och det säger jag inte för att jag är deras mamma utan det är vad folk säger (med uppenbar förvåning i rösten) när jag visar bilder på dem eller folk träffar dem irl.

  • Anonym (Snygg­) Trådstartaren
    Äldre 23 Oct 09:37
    #6
    ursula skrev 2014-10-23 09:33:20 följande:

    22 och jättehög utbildning, Hur får du ihop det ?


    Ja den är pågående. Är du helt bakom flötet att inse att man kan börja på universitet direkt efter studenten? Jag läser till jurist, och jag är snart klar om ett år och har jobb. Jag är social, tränar och jag ser bra ut tkr jag. Du verkar sakna förmåga att inse att man kan plugga en hög utbildning när man är 22 år, så jag drar slutsatsen att du inte ens läst en utbildning. Puss.
  • eslah
    Äldre 23 Oct 09:42
    #7

    Nu lever du upp till mina fördomar om pretty boys. Ytliga och lite själlösa, krassa sanningen är den att endast en snygg nuna kommer en man inte långt med. Krävs så mycket annat då, möjligtvis kan det funka i avelssyfte?!

    Manliga himbos ser man sig mätt på efter en vecka, när man tröttnar på en sådan så mår man illa när han tar i en eller när man känner den dåliga andedräkten flämta mot en. Usch, blev lite illamående.

  • Anonym (Suck.­)
    Äldre 23 Oct 09:46
    #8

    Låter som det är något fel på dig ja. Extremt självcentrerad. Du kan vara hur jävla snygg du vill men du verkar tyvärr inte vara en charmig trevlig person så då spelar utseendet ingen roll ändå.

  • ursula
    Äldre 23 Oct 09:46
    #9
    Anonym (Snygg) skrev 2014-10-23 09:37:53 följande:
    Ja den är pågående. Är du helt bakom flötet att inse att man kan börja på universitet direkt efter studenten? Jag läser till jurist, och jag är snart klar om ett år och har jobb. Jag är social, tränar och jag ser bra ut tkr jag. Du verkar sakna förmåga att inse att man kan plugga en hög utbildning när man är 22 år, så jag drar slutsatsen att du inte ens läst en utbildning. Puss.
    Idiot du skriver att du har jättehög utbildning. Och för övrigt är inte jurist en jättehög utbildning, vad har du fått det ifrån. Båda mina barn har läst internationella juristlinjen på tyska vid Linköping och Civilekonomiutbilning på samma Univeritet och sitter som Controller på olika företag
  • Anonym (Snygg­) Trådstartaren
    Äldre 23 Oct 09:54
    #10
    ursula skrev 2014-10-23 09:46:33 följande:

    Idiot du skriver att du har jättehög utbildning. Och för övrigt är inte jurist en jättehög utbildning, vad har du fått det ifrån. Båda mina barn har läst internationella juristlinjen på tyska vid Linköping och Civilekonomiutbilning på samma Univeritet och sitter som Controller på olika företag


    Linköping har inte juristlinjen, de har bara affärsjuridiska programmet vilket inte ens är i närheten av en jur.kand .

    Vad är en hög utbildning då?

    Så du skryter om dina föräldrar? Har inte du något att skryta om? ?
Svar på tråden Jag tycker jag är snyggare än min tjej