• Anonym (Nervös)

    Träffa nytt kk - nervös

    Behöver er hjälp.

    Jag ska träffa min första kk på väldigt lång tid, denna helg. Han är lite "out of  my league" så att säga så detta gör mig väldigt nervös. Vi har snackat ett bra tag och vi gillar samma saker sexuellt. Han är inte alls nervös men jag är det, på gränsen att jag vill ställa in allt men det hjälper ju ingenting..

    Så hur gör man för att komma över nervositeten och vad händer om han inte alls finner mig attraktiv (vi har skickat bilder så vi vet båda hur vi ser ut men risken finns alltid) eller att det inte klickar. 

    Förslag mottages tacksamt.

  • Svar på tråden Träffa nytt kk - nervös
  • Anonym (Lugn)
    Anonym (Nervös) skrev 2014-10-23 11:58:33 följande:

    Behöver er hjälp.

    Jag ska träffa min första kk på väldigt lång tid, denna helg. Han är lite "out of  my league" så att säga så detta gör mig väldigt nervös. Vi har snackat ett bra tag och vi gillar samma saker sexuellt. Han är inte alls nervös men jag är det, på gränsen att jag vill ställa in allt men det hjälper ju ingenting..

    Så hur gör man för att komma över nervositeten och vad händer om han inte alls finner mig attraktiv (vi har skickat bilder så vi vet båda hur vi ser ut men risken finns alltid) eller att det inte klickar. 

    Förslag mottages tacksamt.


    Bara lugn. Du förser en man med gratis sex. Det är som att ge bort pengar. Det kan liksom inte gå fel.

    Att han är hetare än du är inget problem, om du var het skulle han eventuellt se dig som flickvänsprospekt, men som knullpartner duger du ju perfekt.
  • Anonym (*.*)

    Vad är du nervös för? Vad är det värsta som kan hända?

    Hade en tillfällig KK under sommaren och vi var båda medvetna om varför vi skulle träffas. Det jag funderade lite på var vad jag skulle säga om någon granne skulle kommentera.

    Eller du kanske vill att han ska bli din pojkvän?

  • Anonym (Nervös)
    Anonym (*.*) skrev 2014-10-23 12:21:40 följande:

    Vad är du nervös för? Vad är det värsta som kan hända?

    Hade en tillfällig KK under sommaren och vi var båda medvetna om varför vi skulle träffas. Det jag funderade lite på var vad jag skulle säga om någon granne skulle kommentera.

    Eller du kanske vill att han ska bli din pojkvän?


    Är nervös för att kanske blir lite klumpig eller nåt i den stilen. Jag vill absolut inte ha en pojkvän och det vet han. Han verkar dock vilja lite mer och det gör mig också lite nervig.
  • Anonym (*.*)
    Anonym (Nervös) skrev 2014-10-23 12:23:54 följande:
    Är nervös för att kanske blir lite klumpig eller nåt i den stilen. Jag vill absolut inte ha en pojkvän och det vet han. Han verkar dock vilja lite mer och det gör mig också lite nervig.
    Men du ska bara vara som du är. På vilket sätt menar du att han verkar vilja mer?
  • Miss P

    Dt kommer att gå bra ska du seSkrattande. När ni väl har kysst varandra så kommer allt att falla på plats ska du se Skrattande. Lycka tillHjärta

  • Efraim Barkbit
    Miss P skrev 2014-10-23 14:10:27 följande:

    Dt kommer att gå bra ska du se. När ni väl har kysst varandra så kommer allt att falla på plats ska du se . Lycka till


    Japp det är i kyssen det sitter
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Miss P
    ErnstHugo skrev 2014-10-23 14:19:24 följande:
    Japp det är i kyssen det sitter
    Ja det är det....  En kyss säger väldigt mycket... Men å andra sidan om man bara ska vara KK så kan man även skippa den där kyssen... det blir lite mer spännande då Skrattande.
  • Anonym (Kks)

    Har ni träffats förr?

    Hur vet du annars att han ska blir din kk ;)

  • Anonym (Nervös)
    Anonym (Kks) skrev 2014-10-23 14:27:17 följande:

    Har ni träffats förr?

    Hur vet du annars att han ska blir din kk ;)


    Blivande kk då. :)
  • Anonym (Nervös)

    Allt har gått bra, nervositeten försvann och jag har nu träffat några stycken olika män för att se om någon är något att behålla. 

  • Anonym (!)
    Anonym (Nervös) skrev 2014-11-01 22:49:00 följande:

    Allt har gått bra, nervositeten försvann och jag har nu träffat några stycken olika män för att se om någon är något att behålla. 


    Ok, du har träffat några stycken på 9 dagar?
    Youre super power is youre are an woman
  • Anonym (Nervös)
    Anonym (!) skrev 2014-11-01 23:09:14 följande:
    Ok, du har träffat några stycken på 9 dagar?
    Youre super power is youre are an woman
    Det stämmer bra det, tre stycken har jag träffat. Ja, som kvinna är det inga problem att få en kille. Jag är inte speciellt ful heller som tur är. 
  • carlf

    orättvist ni tjejer ska ha det så bra. 
     men bra några tjejer tar hand om flera killar så alla killar också får ligga;)

  • Efraim Barkbit
    Miss P skrev 2014-10-23 14:25:52 följande:

    Ja det är det....  En kyss säger väldigt mycket... Men å andra sidan om man bara ska vara KK så kan man även skippa den där kyssen... det blir lite mer spännande då .


    Skippa kyssen?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Nervös)
    ErnstHugo skrev 2014-11-02 01:30:13 följande:

    Skippa kyssen?


    Skulle aldrig falla mig in. Kyssarna är det som får igång mig. :)
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Nervös) skrev 2014-11-02 11:02:56 följande:

    Skulle aldrig falla mig in. Kyssarna är det som får igång mig. :)


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Efraim Barkbit
    Anonym (Nervös) skrev 2014-11-02 11:02:56 följande:

    Skulle aldrig falla mig in. Kyssarna är det som får igång mig. :)


    Det var inget förslag Det var en förvånad fråga till Miss P.

    Jag är helt på din linje att allt (nästan) känns i den inledande kyssen.!!!
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Nervös)
    ErnstHugo skrev 2014-11-02 11:20:30 följande:
    Det var inget förslag Det var en förvånad fråga till Miss P.

    Jag är helt på din linje att allt (nästan) känns i den inledande kyssen.!!!
    Jag vet att det var till miss P. :)  

    Ville bara påpeka att utan (heta) kyssar blir det inget sex. Kyss
  • Efraim Barkbit

    Klokt TS

    Hur har det gått?


    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Nervös)
    ErnstHugo skrev 2014-11-02 12:53:04 följande:

    Klokt TS

    Hur har det gått?


    Det har gått bra. Var inga problem alls. Fick mersmak. Drömmer
Svar på tråden Träffa nytt kk - nervös