• Anonym (bebislängtan!)

    Någon mer med bim runt den 7e Nov och har äl nu och bara hoppas på ett plus?! :-D jag

    Hej allihopa! Min beräknade äl är imon och jag och sambon försöker skaffa vår första bebis vi har haft samlag ca varannan dag inför äl! Och hoppas på ett plus! Någon annan där ute som håller på med samma? känns alltid skönt o få höra andras historier osv!

    Kram på er!

  • Svar på tråden Någon mer med bim runt den 7e Nov och har äl nu och bara hoppas på ett plus?! :-D jag
  • monn

    Jag har också beräknad bim 7/11. Jag tar Pergotime för första gången, men tror inte det blir något denna månaden faktiskt för har ej fått utslag för ägglossning! Men blir det ngt är bim samma dag som du :) första bebisen blir det!

  • Anonym (bebislängtan!)

    Vad kul!! hoppas då!! Vad är pergotime?

    Jag vet egentligen inte heller om jag blir gravid denna gången! Men man får ju hoppas Lycka till!

  • Anonym (Hoppas)

    Här är en till!:) fast detta är barn nr 2!:) hoppas hoppas ????

  • Anonym (bebislängtan!)

    Men ååh va mysigt! Lycka till! Min äl är slut nu Hur har ni kört om man får fråga?

  • Anonym (Hoppas)
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-10-26 15:24:34 följande:

    Men ååh va mysigt! Lycka till! Min äl är slut nu smile1.gif Hur har ni kört om man får fråga? smile1.gif


    Hade positivt på clear ons och tor. Mös till det då och 2 dar efter :)
  • Anonym (bebislängtan!)

    Okej då håller jag mina tummar för er!

  • Anonym (Hoppas)
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-10-26 16:05:03 följande:

    Okej smile1.gif då håller jag mina tummar för er!


    Själv då?
  • Anonym (bebislängtan!)

    Detta är mitt första försök så äl-stickor tänkte jag inte ens på! Så har haft sex varannan dag o sen 2 dagar i rad oså funkar det inte denna gången så köper jag äl-stickor osv till nästa gång!

  • Anonym (längtar)

    Hej, jag hoppar gärna in här =)
    Jag har förväntad mens 1 november om jag tittar rätt i kalendern.
    Vi har försökt några månader nu utan resultatet efter våra missfall.
    Skam den som ger sig =)

  • Anonym (Hoppas)

    Det är första gången jag provade äl test med.

    Jag slutade med p piller den 5 okt och änsålänge ingen mens i sikte. Har haft oregelbunden mens så ville egentligen bara för skojsskull prova äl tester

Svar på tråden Någon mer med bim runt den 7e Nov och har äl nu och bara hoppas på ett plus?! :-D jag