• Anonym (Modeller)

    She's got the look

    Hej!

    Jag följer tv-programmet She's got the look på sjuan men tycker att den egentligen inte är vidare bra alls, men ser det ändå. Syftet med serien är att att hitta Sveriges snyggaaste kvinna från 35 år och uppåt. Det är ganska stor spridning. Jag menar det är ju skillnad på en fräsh 35 åring och en 65 åring! är man 35 år som många är så är man ju fortfarande ung.

    I vilket fall så tycker jag det är löjligt att programmet utger sig för att vara så öppensinnade och att de söker modeller outside the box, när de i själva verket inte verkar göra det. För alla som kommit vidare är långa, hyfsat smala och ser modellaktiga ut. Den enda skillnaden är deras ålder! De är inte mellan 17 och 25 år. 

    Jag tycker att kvinnorna som vill bli modeller är på gränsen till patetiska. De verkar vara en bunt med uppmärksamhetsökande kvinnor som inte lyckades bli fotomodeller som unga och nu gör allt för att bli det. Dessutom är ju nästan alla bröstopererade med läppinjektioner osv. Det är denna sortens kvinnor som söker sig till detta program, så man lär knappast hitta Sveriges snyggaste kvinna för de söker sig inte till program som dessa! 

    Detta program är precis som alla andra modellprogram såsom Top modell med undantag att kvinnorna är 35 och över. blir bara löjligt.

  • Svar på tråden She's got the look
  • Ogago
    Anonym (Modeller) skrev 2014-10-23 14:13:21 följande:

    Hej!

    Jag följer tv-programmet She's got the look på sjuan men tycker att den egentligen inte är vidare bra alls, men ser det ändå. Syftet med serien är att att hitta Sveriges snyggaaste kvinna från 35 år och uppåt. Det är ganska stor spridning. Jag menar det är ju skillnad på en fräsh 35 åring och en 65 åring! är man 35 år som många är så är man ju fortfarande ung.

    I vilket fall så tycker jag det är löjligt att programmet utger sig för att vara så öppensinnade och att de söker modeller outside the box, när de i själva verket inte verkar göra det. För alla som kommit vidare är långa, hyfsat smala och ser modellaktiga ut. Den enda skillnaden är deras ålder! De är inte mellan 17 och 25 år. 

    Jag tycker att kvinnorna som vill bli modeller är på gränsen till patetiska. De verkar vara en bunt med uppmärksamhetsökande kvinnor som inte lyckades bli fotomodeller som unga och nu gör allt för att bli det. Dessutom är ju nästan alla bröstopererade med läppinjektioner osv. Det är denna sortens kvinnor som söker sig till detta program, så man lär knappast hitta Sveriges snyggaste kvinna för de söker sig inte till program som dessa! 

    Detta program är precis som alla andra modellprogram såsom Top modell med undantag att kvinnorna är 35 och över. blir bara löjligt.


    Ytligt...
  • Anonym (Elin)

    Uppenbarligen finns ett intresse för såna här program, du tittar ju själv?

  • Anonym (ABC)

    Jag håller med dig i det att de ju inte alls går "out of the Box" som sagts. Det är ju precis samma kriterier som alltid med lång och smal. Självklart så fattar jag att det går på yta och inte personlighet, men om det nu ska vara "out of the box" så borde ju även en kortare eller mulligare person ha chansen om den har en bra look.

    Känner förövrigt en som var med men inte kom vidare och hon är helt klart den ytligaste människan jag känner. I princip att hon väljer killen med mest inkomst och försöker bli kompis med grannarna som har de snyggaste bilarna.

    Men bara för att hon är på det sättet så betyder det definitivt inte att alla är det. När jag kollade på det så kom jag på tex att jag borde sagt åt min dotters dagisfröken att söka och hon är världens gulligaste och inte ett dugg ytlig och det finns nog väldigt många som henne som sökt. Att det är någon kompis som har övertalat att vara med helt enkelt.

  • Anonym (Modeller)
    Anonym (Elin) skrev 2014-10-23 14:15:48 följande:

    Uppenbarligen finns ett intresse för såna här program, du tittar ju själv?


    Jag har aldrig påstått att ett intresse inte finns..? Jag säger ju också att jag har följt programmet hittills, men det innebär inte att jag tycker om programmet. Som jag skrev så ogillar jag det. Detta är exakt som vilket modellprogram som helst som ex Top Model, med enda skillnaden att modellerna är lite äldre, men många 35 år som ju inte är särskilt gammalt. De söker efter exakt samma typ av modeller som alltid annars. De ska vara "unika" men långa, ha modellkropp och allt det där. Inget outside the box inte. Modellerna är exakt lika uppmärksamhetsökande och fåfänga som de yngre, men detta blir bara löjligt när de är så gamla och struttar omkring och posar sådär. Kryper omrking på catwalken och putar. 

    Sveriges vackraste kvinna finns inte bland dessa för de "vanliga" söker sig inte till tv! Det kanske hittar Sveriges mest uppmärksamhetssökande och utseendefixerade 35 plussare som med önskan att bli fotomodell.
  • Anonym (m s)

    Jag håller med dig ts. Asfjantigt program med stela plutiga opererade föredetta som aldrig blev nåt. Patetiskt. Juryn känns ju extremt inelligensbefriad och töntig dessutom..Oproffsigt hoppas de läggs ner
    Speciellt det här-
     Sveriges vackraste kvinna finns inte bland dessa för de "vanliga" söker sig inte till tv! Det kanske hittar Sveriges mest uppmärksamhetssökande och utseendefixerade 35 plussare som med önskan att bli fotomodell.

Svar på tråden She's got the look