• Anonym (Anonym)

    Min son bestämmer över mig

    Rangordningen i min familj.

    Min man
    Min son
    Här har jag hamnat
    Min dotter

    Hur fungerar det hos er? Är detta konstigt?

  • Svar på tråden Min son bestämmer över mig
  • Anonym (?)

    Inte ens en vuxen son bestämmer väl över sina föräldrar?

    Här är barnen ganska små, men självklart bestämmer vi föräldrar över dem, även om vi lyssnar på deras önskemål också.

  • Anonym (Elsa)

    Ja det är konstigt, varför låter du din son och din man bestämma över dig?
    Är inte dina åsikter lika mycket värda?

  • SupersurasunkSara

    Så här är rangordningen hos oss:
    Jag, min man, mina barn.

    Alla på samma plats, för det mesta. Vissa saker har så klart jag och min man veto över men vi pratar om saker och tig och försöker göra det bästa för alla.

  • Fantasilös

    Hos mig är det 1. min sambo, 2. Jag, 3. Min son. Han är bara 1,5 så han bestämmer ibland över mig men oftast inte. Får se hur det blir när han blir större haha

  • Dixie

    vi har ingen rangordning i vår familj - vi är ju en familj -  inget företag! 

  • Anonym (Anonym)

    Han är 18. Sen han blev könsmogen har han blivit helt omöjlig att kontrollera. Bara hunden lyder mig nuförtiden känns det som.

  • SupersurasunkSara
    Anonym (Anonym) skrev 2014-10-23 14:54:22 följande:

    Han är 18. Sen han blev könsmogen har han blivit helt omöjlig att kontrollera. Bara hunden lyder mig nuförtiden känns det som.


    Fast han håller ju på för att han tillåts göra det. Säger inte din man till honom?
  • Dixie
    Anonym (Anonym) skrev 2014-10-23 14:54:22 följande:

    Han är 18. Sen han blev könsmogen har han blivit helt omöjlig att kontrollera. Bara hunden lyder mig nuförtiden känns det som.


    könsmogen?! låter som om du pratar om ett djur....

    på vilket sätt bestämmer din son över dig? varför låter du honom göra det? 
  • forfucksake

    Bestämmer han verkligen ÖVER er andra, eller är handlar det mer om en trotsig tonåring som gör som han vill?

    Det är ju två skilda saker, även om tonårstrots inte får gå för långt heller.

Svar på tråden Min son bestämmer över mig