• Äldre 23 Oct 15:30
    4623 visningar
    12 svar
    12
    4623

    pissa på sig själv och runka

    Jag är en kille som älskar att sitta i badkaret med stjärten i botten på karet och lägga upp benen på kanten så benen står rakt uppåt och ryggen mot andra sidan. Och först pissa mig på magen och i ansiktet och efteråt runka och spruta mej själv i ansiktet. Avståndet från kuken till ansiktet blir så nära och bra om man sitter så. Min nuvarande flickvän brukar stå o badrummet bredbent med kort kjol och brösten rakt ut ingen behå och kåta upp mig. Vill tillägga att förr mellan jag var 18 till 23 år var jag singel och runkade så minst 3 gånger i veckan. Nu är det ej så ofta och vi brukar göra det efter vi knullat. Min flickvän kommer alltid under sexet så sen väntar jag nån halvtimme så jag blir riktigt pissnödig. .vad säger ni ?

  • Svar på tråden pissa på sig själv och runka
  • Äldre 23 Oct 15:37
    #1
    Killekille34 skrev 2014-10-23 15:30:33 följande:

    Jag är en kille som älskar att sitta i badkaret med stjärten i botten på karet och lägga upp benen på kanten så benen står rakt uppåt och ryggen mot andra sidan. Och först pissa mig på magen och i ansiktet och efteråt runka och spruta mej själv i ansiktet. Avståndet från kuken till ansiktet blir så nära och bra om man sitter så. Min nuvarande flickvän brukar stå o badrummet bredbent med kort kjol och brösten rakt ut ingen behå och kåta upp mig. Vill tillägga att förr mellan jag var 18 till 23 år var jag singel och runkade så minst 3 gånger i veckan. Nu är det ej så ofta och vi brukar göra det efter vi knullat. Min flickvän kommer alltid under sexet så sen väntar jag nån halvtimme så jag blir riktigt pissnödig. .vad säger ni ?


    Återuppta alternativt öka tablettmängden.
  • Anonym (xxx)
    Äldre 23 Oct 15:45
    #2

    Hur fan får man sin flickvän att gå med på nåt sånt? Jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra så inför min partner. Men ärligt talat har jag gjort nåt liknande i min ensamhet nån enstaka gång...Oskyldig

  • Äldre 23 Oct 16:14
    #3
    Darco skrev 2014-10-23 15:37:43 följande:
    Återuppta alternativt öka tablettmängden.
    Hahahaha, tummen upp!!
  • Äldre 23 Oct 23:27
    #4
    Anonym (xxx) skrev 2014-10-23 15:45:22 följande:

    Hur fan får man sin flickvän att gå med på nåt sånt? Jag skulle aldrig ens komma på tanken att göra så inför min partner. Men ärligt talat har jag gjort nåt liknande i min ensamhet nån enstaka gång...


    Ja om jag hade en färsk dejt skulle det nog ta åratal innan man kommer såpass långt att man framför denna ide. Det håller jag med dig om. Men har man en glad sprallig dirty flickvän som säger vadsomhelst skrattar gott åt allt och är naturlig och spontan i alla lägen är det inget och skämmas över. Vi har inte det där strikta fina och behöver inte vin eller finskjorta till fredagsmiddan. Cocacola pizza och snuskprat i mjukisbrallor gäller här.. jaha du har prövat i ensamhet ?
  • Äldre 24 Oct 08:44
    #5
    Killekille34 skrev 2014-10-23 23:27:48 följande:
    Ja om jag hade en färsk dejt skulle det nog ta åratal innan man kommer såpass långt att man framför denna ide. Det håller jag med dig om. Men har man en glad sprallig dirty flickvän som säger vadsomhelst skrattar gott åt allt och är naturlig och spontan i alla lägen är det inget och skämmas över. Vi har inte det där strikta fina och behöver inte vin eller finskjorta till fredagsmiddan. Cocacola pizza och snuskprat i mjukisbrallor gäller här.. jaha du har prövat i ensamhet ?
    Får gratulera till en sån flickvän som du har. Håll hårt i henne.Solig
  • Anonym (Pampe­rs)
    Äldre 24 Oct 08:51
    #6

    Ja, vad ska man säga om detta? Ett tips för att egga dej ytterligare är att du käkar omåttliga mängder sparris innan, du har din lilla glädjestund.

  • Anonym (hmm)
    Äldre 24 Oct 20:41
    #7

    Hahaha...ja vi alla gillar ju olika 

  • Äldre 26 Oct 01:21
    #8
    Anders 386 skrev 2014-10-24 08:44:07 följande:

    Får gratulera till en sån flickvän som du har. Håll hårt i henne.


    Ja hon är en humoristisk förbannat enkel och go tjej. Wetsex på en person och en åskådare. Haha
  • Anonym (Tjeje­n)
    Äldre 26 Oct 12:26
    #9

    Lät ju riktigt hett ju... är singel nu och mitt ex skulle aldrig föreslagit något sånt men åh vad hett det hade varit att se honom göra så!

  • Äldre 26 Oct 14:22
    #10
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-10-26 12:26:17 följande:

    Lät ju riktigt hett ju... är singel nu och mitt ex skulle aldrig föreslagit något sånt men åh vad hett det hade varit att se honom göra så!


    Det hetaste i detta är faktiskt när min tjej kollar på detta. Det som hottar upp mig i kåthet då är att hon accepterar det jag gör. Och ifrågasätter aldrig varför jag gör så utan hon säger bara det man njuter av ska man göra. hon t.ex gillar att fingerpulla med gurka . Inte ifrågasätter jag det..
  • Äldre 26 Oct 14:50
    #11

    Det är skönt att ni hittat ert koncept på härligt sexliv!


    Hett är det som både gillar, skit samma vad.


    Grattis!

  • Äldre 1 Nov 06:39
    #12
    Killekille34 skrev 2014-10-23 15:30:33 följande:

    Jag är en kille som älskar att sitta i badkaret med stjärten i botten på karet och lägga upp benen på kanten så benen står rakt uppåt och ryggen mot andra sidan. Och först pissa mig på magen och i ansiktet och efteråt runka och spruta mej själv i ansiktet. Avståndet från kuken till ansiktet blir så nära och bra om man sitter så. Min nuvarande flickvän brukar stå o badrummet bredbent med kort kjol och brösten rakt ut ingen behå och kåta upp mig. Vill tillägga att förr mellan jag var 18 till 23 år var jag singel och runkade så minst 3 gånger i veckan. Nu är det ej så ofta och vi brukar göra det efter vi knullat. Min flickvän kommer alltid under sexet så sen väntar jag nån halvtimme så jag blir riktigt pissnödig. .vad säger ni ?


    Lungt ju, kan oxå tycka det är upphettsande....
Svar på tråden pissa på sig själv och runka