• xephyr

    Åker ur när hon rider mig

    Åker alltid ur min tjej när hon rider mig, kan notera att det är mest jag som "juckar". Sitter hon fel eller vad? Kvittar hur jag gör så kommer alltid det där jucket som gör att den hamnar längst ner i fittan och åker ut.

  • Svar på tråden Åker ur när hon rider mig
  • xephyr
    Anonym (:)) skrev 2014-10-23 23:18:38 följande:

    För liten antagligen


    Inte för att låta stöddig men min kuk är normalstor, dvs 16-17 cm när jag har stånd.
  • Anonym (hur gör ni?)

    Hon måste vara ganska framåtlutad för att vinkeln ska vara "rätt". Typ halvligga över dig lutad på händerna eller armbågarna. Då kan du åka ur lite och ändå bara glida rakt in igen.

    Men självklart kan det funka väldigt bra i andra vinklar med. Det handlar dels om hur kraftga rörelser du/ni gör. Och dels om ifall ni båda arbetar med höfterna och är i takt med varadra.

    Det handlar definitivt inte om att du är liten, som något pucko skrev. Min kille är flera centimeter mindre och det funkar superbra.

  • xephyr
    Anonym (hur gör ni?) skrev 2014-10-24 14:34:49 följande:

    Hon måste vara ganska framåtlutad för att vinkeln ska vara "rätt". Typ halvligga över dig lutad på händerna eller armbågarna. Då kan du åka ur lite och ändå bara glida rakt in igen.

    Men självklart kan det funka väldigt bra i andra vinklar med. Det handlar dels om hur kraftga rörelser du/ni gör. Och dels om ifall ni båda arbetar med höfterna och är i takt med varadra.

    Det handlar definitivt inte om att du är liten, som något pucko skrev. Min kille är flera centimeter mindre och det funkar superbra.


    Tack för hjälpen, jag fick för mig att hon skulle vara så rak i ryggen som möjligt för att få rätt vinkel. Det är i princip bara jag som juckar, men vi har inte hunnit köra så mycket än så det kommer ju att ändras framöver såklart.
  • Anonym (fjäril)

    Min kille är oxå några cm kortare, men om jag gör arbetet och använder höfterna på rätt sätt, så fungerar det bra även om jag är rak i ryggen! Dock är det ju alltid skönast när vi båda arbetar och då krävs det ju att jag är mer framåtlutad för att han inte ska glida ur :)

  • xephyr

    Är nog bara att jag använder fel teknik när jag juckar, får försöka få henne att arbeta lite också ;) Tack för alla tips goingar!

  • Anonym (Rida ranka)
    xephyr skrev 2014-10-26 21:06:23 följande:

    Är nog bara att jag använder fel teknik när jag juckar, får försöka få henne att arbeta lite också ;) Tack för alla tips goingar!


    Men vadå, sitter hon mest still? När jag rider gör jag mest av jobbet, trodde alla gjorde så...inte mycket till ritt annars?
  • xephyr
    Anonym (Rida ranka) skrev 2014-10-26 21:18:29 följande:
    Men vadå, sitter hon mest still? När jag rider gör jag mest av jobbet, trodde alla gjorde så...inte mycket till ritt annars?
    Ja men det är nog mest för att jag gillar att vara aktiv när hon sitter på mig.
  • Anonym (Rida ranka)
    xephyr skrev 2014-10-26 21:24:16 följande:
    Ja men det är nog mest för att jag gillar att vara aktiv när hon sitter på mig.
    I mitt tycke blir det bäst om båda är aktiva . Det händer att han glider ur mig men jag blir väldigt våt så det är väl en orsak. Bäst och skönast är om jag är framåtlutad.
  • xephyr
    Anonym (Rida ranka) skrev 2014-10-26 21:46:15 följande:
    I mitt tycke blir det bäst om båda är aktiva . Det händer att han glider ur mig men jag blir väldigt våt så det är väl en orsak. Bäst och skönast är om jag är framåtlutad.
    Min tjej blir också väldigt våt, kan ju vara därför också ja. 
Svar på tråden Åker ur när hon rider mig