• leg4

    Att bajsa utomhus

    Jag har ett ganska stort problem. Jag har problem med magen och blir ofta bajsnödig när jag är utomhus. Eftersom det är brist på toaletter där jag bor, så brukar jag bajsa lite diskret bakom en buske eller vid sidan av cykelvägen. Problemet är att när jag bajsar så kommer det lite kiss samtidigt som hamnar i byxorna. Jag har försökt förhindra detta, men det är svårt att hålla emot.

    Finns det något man nan göra för att förhindra att det kommer kiss när man bajsar? Jag har testat att sätta en klädnypa längt ut på min penis, men det kommer kiss ändå.

  • Svar på tråden Att bajsa utomhus
  • leg4

    Hur menar du nu? Tycker du att bajs är äckligt? Tyvärr så kommer vi i kontakt med detta varje dag. Hade du varit i min situation så hade du inte klagat..

  • 8oo8

    skumt att inte klädnypan funkar du får skaffa en med bättre kvalité. Snabblim i urinröret kan också funka.

  • leg4
    8oo8 skrev 2014-10-24 10:52:52 följande:

    skumt att inte klädnypan funkar du får skaffa en med bättre kvalité. Snabblim i urinröret kan också funka.


    Tack för tipset! Jag skall testa det nästa gång.
  • leg4
    8oo8 skrev 2014-10-24 10:52:52 följande:

    skumt att inte klädnypan funkar du får skaffa en med bättre kvalité. Snabblim i urinröret kan också funka.


    Tack för tipset! Jag skall testa det nästa gång.
  • leg4
    Fia 28 skrev 2014-10-24 10:50:16 följande:

    Häng snorren utanför byxorna så är saken löst!


    Vad menar du med "häng snorren utanför"? Om du sitter och bajsar så kommer det ju kiss i kalsongerna även om du drar snoppen åt sidan. Finns även en risk att det kommer på byxorna.
  • Fia 28
    leg4 skrev 2014-10-24 11:06:35 följande:
    Vad menar du med "häng snorren utanför"? Om du sitter och bajsar så kommer det ju kiss i kalsongerna även om du drar snoppen åt sidan. Finns även en risk att det kommer på byxorna.
    Men håll i den och rikta den utanför byxorna då. Eller dra ner byxorna längre så de är ur vägen. Eller kissa före. Jisses vilket problem alltså.
  • leg4
    Fia 28 skrev 2014-10-24 11:28:32 följande:

    Men håll i den och rikta den utanför byxorna då. Eller dra ner byxorna längre så de är ur vägen. Eller kissa före. Jisses vilket problem alltså.


    Fast det fungerar ju inte heller. Om jag kissar först så kommer jag ju att bajsa i kalsongerna och det är ju ännu värre.
Svar på tråden Att bajsa utomhus