• Anonym (lider)

    Xet har lagt upp en film på porrsida

    Mitt x har lagt in en film på mig, på en porrsida på nätet. Jag hade tagit bort filmen men han hade tydligen sparat den innan.

    Hur går jag tillväga?

    Befinner oss i en vårdnadstvist.

  • Svar på tråden Xet har lagt upp en film på porrsida
  • Anonym (Why?)

    Ja, varför ställer man upp på en sådan film överhuvudtaget?

  • Snutten6

    Typiskt brudar som går på alla blåa löften en kille ger !!

    Du skall naturligtvis vända detta emot honom vid tillfället under tvisten.
    Se till att skaffa underlag i pappersformat på detta med filmen.

    Detta ligger mer i hans negativa fat än ditt.

    Utgår ifrån att kille är med i filmen oxså ?

    Lär ni er aldrig tjejer, inga filmer foto eller annat " bevarande " media !!

  • Anonym (anmäl)

    Hämndporr har ju varit på tapeten nu ett par dagar. Kolla på denna länken: www.svt.se/nyheter/sverige/hon-anmalde-sin-pojkvan

    Han dömdes för ärekränkning och förtal så anmäl ditt ex. Det står även att hon kontaktade distributörerna och att de plockade bort filmerna. Fattar att detta är sjukt kränkande, men du är i alla fall inte ensam! Kram!

  • Snutten6
    Anonym (anmäl) skrev 2014-10-23 18:39:56 följande:

    Hämndporr har ju varit på tapeten nu ett par dagar. Kolla på denna länken: www.svt.se/nyheter/sverige/hon-anmalde-sin-pojkvan

    Han dömdes för ärekränkning och förtal så anmäl ditt ex. Det står även att hon kontaktade distributörerna och att de plockade bort filmerna. Fattar att detta är sjukt kränkande, men du är i alla fall inte ensam! Kram!


    Tyvärr inte, ni kan tyvärr fylla en hel idrottsarena !

    Vilka pucko killarna är, kan de inte ta ett slut med värdighet utan tvungen att skita ner sig genom att lägga ut en film.
    Men å andra sidan får faktiskt brudarna ta på sig en del av ansvaret.

    Hoppas alla tjejer lär sig att dölja alla kroppsmärken samt ha " rånar " luva på sig ifall de skall hålla på och knulla runt på film !!
  • Anonym (anmäl)
    Snutten6 skrev 2014-10-23 18:55:48 följande:

    Tyvärr inte, ni kan tyvärr fylla en hel idrottsarena !

    Vilka pucko killarna är, kan de inte ta ett slut med värdighet utan tvungen att skita ner sig genom att lägga ut en film.

    Men å andra sidan får faktiskt brudarna ta på sig en del av ansvaret.

    Hoppas alla tjejer lär sig att dölja alla kroppsmärken samt ha " rånar " luva på sig ifall de skall hålla på och knulla runt på film !!


    Vilka vi? Fattar inte heller grejen med att skuldbelägga brottsoffer men om det funkar för dig så...
  • Maria 434

    Om tjejen i detta fall gick med på att spela in så har hon ett eget ansvar också. Självklart gör killen fel men tjejen har ett ansvar för sig själv också.

  • Anonym (123)
    Maria 434 skrev 2014-10-23 19:11:23 följande:

    Om tjejen i detta fall gick med på att spela in så har hon ett eget ansvar också. Självklart gör killen fel men tjejen har ett ansvar för sig själv också.


    Vadå, man ska räkna med att killen man är tillsammans med förvandlas till ett praktsvin om man gör slut? Jag kan inte alls förstå er som skuldbelägger Ts.

    Självklart är det ingen smart idé att ställa upp på en sån film(skulle aldrig göra det själv) men alla kan göra dåliga val ibland och det betyder inte på något sätt att man får skylla sig själv eller att tjejen på något sätt har någon skuld i att exet lägger upp något sånt. Är ju en brottslig handling.

    Sen kanske man gillar och spela in såna filmer med sin partner och är man i ett förhållande litar man ju oftast på personen. En vettig kille hade Aldrig lagt ut en sån film på en tjej han varit tillsammans med. 

    Även fast det kanske var ett dåligt val av ts att ställa upp på något sånt så har hon noll skuld i det hela. 
  • kanskedetdu

    polisanmäl kanske,

    obs vill påpeka att trotts småbarns mammors maffian fördömande att alla män är inte idioter ,jag har bilder och filmer på 3 av mina ex skulle ALDRIG lägga ut dom för så gör man inte mot andra,men denna tråd komma flödas över av bittra kvinnor och deras hat mot alla män

Svar på tråden Xet har lagt upp en film på porrsida