• Anonym (o(tro­het))
    Äldre 23 Oct 18:36
    2612 visningar
    11 svar
    11
    2612

    trogen i sin otrohet

    Ni som också är otrogna. Är ni otrogna mef många olika eller har ni ett förhållande vid sidan om. För egen del känns det bättre med en fast älskare. Man får en relation och lär känna varandra ganska bra.

  • Svar på tråden trogen i sin otrohet
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 23 Oct 23:45
    #1

    När jag var otrogen var jag det med en enda. Hade faktiskt sex med en annan en gång efter att jag och älskaren hade bråkat och han sade att vi inte skulle träffas mer. Kändes dock fel.

  • Äldre 24 Oct 09:52
    #2
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-23 23:45:34 följande:

    När jag var otrogen var jag det med en enda. Hade faktiskt sex med en annan en gång efter att jag och älskaren hade bråkat och han sade att vi inte skulle träffas mer. Kändes dock fel.


    Så, inte trogen? Det krävs en otrogen människas logik för att anse att ha "sex med en annan"(än den man är otrogen med) går att skriv i samma sammanhang som "När jag var otrogen var jag det med en enda". 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (Tjej)
    Äldre 24 Oct 16:04
    #3
    Johan75 skrev 2014-10-24 09:52:19 följande:
    Så, inte trogen? Det krävs en otrogen människas logik för att anse att ha "sex med en annan"(än den man är otrogen med) går att skriv i samma sammanhang som "När jag var otrogen var jag det med en enda". 
    Eftersom han sade att vi inte skulle träffas mer så var det inte otrogenhet mot älskaren, det var ju som att han hade "gjort slut" menar jag. Fast det kändes ändå fel. Medan vi hade en relation så låg jag aldrig med andra.
  • Anonym (En enda)
    Äldre 24 Oct 18:35
    #4

    En enda, den viktiga kryddan, kärlek, saknas och då behöver man lära känna varandras quirks :)

  • Äldre 15 Nov 17:42
    #5

    Har alltid haft uppehåll mellan mina älskare, absolut inte gå från en till nästa. Det har alltid varit en slags relation och aldrig ett anonymt one night stand. Har också alltid varit noga med att älskaren är i en liknande situation, dvs gift.

  • Äldre 16 Nov 11:56
    #6
    no more skrev 2014-11-15 17:42:18 följande:

    Har alltid haft uppehåll mellan mina älskare, absolut inte gå från en till nästa. Det har alltid varit en slags relation och aldrig ett anonymt one night stand. Har också alltid varit noga med att älskaren är i en liknande situation, dvs gift.


    Fast har det varit av praktiska skäl - att inte strula till ditt liv för mycket? Eller har det berott på att du känt ett behov av att på något sätt vara "trogen" din älskare för tillfället, och att han ska ha samma "trohet" till dig? 
    Behold, i come as a thief.
  • Äldre 16 Nov 14:12
    #7
    Johan75 skrev 2014-11-16 11:56:43 följande:
    Fast har det varit av praktiska skäl - att inte strula till ditt liv för mycket? Eller har det berott på att du känt ett behov av att på något sätt vara "trogen" din älskare för tillfället, och att han ska ha samma "trohet" till dig? 
    Behold, i come as a thief.
    Har haft ett behov av att känna mig bekräftad som kvinna och hade jag legat runt hade jag nog kännt mig utnyttjad. Jag vill bli älskad med för den jag är, personlighet och inte bara någon att ha sex med. Tycker jag har lycktats, men det är i min ögon.
  • Äldre 16 Nov 14:15
    #8

    För min del gäller enbart en extring i taget, och gärna under längre perioder. Inte för att jag inte klarar av fler utan mer för att det är mer praktiskt.


    Sedan handlar det om att kunna hantera det utan att såra någon.

  • Anonym (Sansl­öst)
    Äldre 16 Nov 14:22
    #9
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-23 23:45:34 följande:

    När jag var otrogen var jag det med en enda. Hade faktiskt sex med en annan en gång efter att jag och älskaren hade bråkat och han sade att vi inte skulle träffas mer. Kändes dock fel.


    Haha...fantastiskt!

    Snacka om att ha fakkat upp sin moral och sina värderingar.......Jeeezzzz!
  • Anonym (Sansl­öst)
    Äldre 16 Nov 14:24
    #10
    Anonym (Tjej) skrev 2014-10-23 23:45:34 följande:

    När jag var otrogen var jag det med en enda. Hade faktiskt sex med en annan en gång efter att jag och älskaren hade bråkat och han sade att vi inte skulle träffas mer. Kändes dock fel.


    Theoneandonly skrev 2014-11-16 14:15:41 följande:

    För min del gäller enbart en extring i taget, och gärna under längre perioder. Inte för att jag inte klarar av fler utan mer för att det är mer praktiskt.


    Sedan handlar det om att kunna hantera det utan att såra någon.



    Ändå lite roligt att läsa.......ni framstår inte direkt som rymdforskare.... 
  • Äldre 16 Nov 16:09
    #11
    +1
    Anonym (Sanslöst) skrev 2014-11-16 14:24:46 följande:
    Theoneandonly skrev 2014-11-16 14:15:41 följande:

    För min del gäller enbart en extring i taget, och gärna under längre perioder. Inte för att jag inte klarar av fler utan mer för att det är mer praktiskt.


    Sedan handlar det om att kunna hantera det utan att såra någon.



    Ändå lite roligt att läsa.......ni framstår inte direkt som rymdforskare....  smile5.gif
    Ingen har påstått att det är "sanslöst" enkelt att vara otrogen om man vill gå ur det hel som en hel människa och utan att ha sårat inblandade. Jag har haft mina älskare på avstånd och bara träffats på resor för att undvika risk för upptäckt
Svar på tråden trogen i sin otrohet