• Bamze

    Sexköp i vissa situationer

    Hej. detta ämne kommer säkert att reta upp en och annan, medans andra kanske håller med mej. Jag vet inte??? vi får se????
    Men det är på det här viset. Jag är en inte direkt purung, men heller inte lastgammal man som drömmer om sex och närhet. Men nu är det så att jag har ett funktionshinder som många människor betraktar som allvarligt, även om jag själv anser mig kunna leva och klara mig rätt hyfsat endå. På krogen så är jag knappast en man, utan jag är (den funktionshindrade). Men trots det har jag precis samma behov som andra, länktar efter sex osv. När jag var runt 18 20 så kunde jag kompensera det med mitt utseende efter som jag då såg ganska bra ut. Men nu har man ju blivit äldre, och dessutom har samhällsklimatet hårdnat betydligt. Man kunde ju kanske önska att folk såg människan bakom handikappet,Men så är det ju inte.
    Därför skulle jag gärna vilja kunna skaffa mig sex mot ersättning. och då menar jag inte att jag skulle gå ner på gatan och haffa någon av de här rumänska/bulgariska tiggarna, eller andra prostituerade. Så desperat känner jag mig inte.  Jag tänker mig mer att det ska vara personer som själva tror på detta, att funktionsindrade också behöver sex och närhetk som ju är så självklart för er andra. Man mår ju så mycket bätre då.

  • Svar på tråden Sexköp i vissa situationer
  • Anonym (nej)

    Jag tycker inte att det är en ursäkt. Det finns andra medfödda eller anskaffade attribut som försvårar kontakten och möjlighet till en partner som utseende, vikt...
    Du är väl inte oförmögen att söka en partner om du har förmågan att skriva detta på familjeliv. Det kanske är svårare än för många, det betvivlar jag inte.

  • manfrsthlm

    bara o köp,skit i vad vänstervridna tyckare kommer och skriva till dig....lycka till


    KIK: KRILLESTHLM1
  • Drottningen70

    Jag sympatiserar med din situation,men nej, sex är ingen mänsklig rättighet. Alla har vi våra kors att bära.

  • Alexandre Nayle

    Varför köpa olagligt här när du kan åka till Danmark eller till Holland, eller Tyskland och köpa sex helt lagligt? Många handikappade besöker statliga bordeller i dessa länder och på så sätt slipper va sexuellt frustrerade. Helt perfekt ju!

  • Tecum

    Sex som friskvård, det har jag förespråkat länge. Bevisligen effektivt för ökat välbefinnande och ökad livslängd. Borde kunna skrivas ut på recept åt t ex funktionshindrade.

    Tyvärr är detta en utopi i vårt land där sex anses som något fult och farligt - utom för de snygga och starka. Övriga får "bära sitt kors" som vissa så vänligt säger... Så du får ordna det själv och det ska du göra utan dåligt samvete!  

  • Anonym (Skitpådig)
    Drottningen70 skrev 2014-10-23 21:02:42 följande:

    Jag sympatiserar med din situation,men nej, sex är ingen mänsklig rättighet. Alla har vi våra kors att bära.


    Skit på dig, är allt jag har att säga. Gå utan sex i tjugo år, sen kan du kanske svara ärligt på den här frågan.


  • Anonym (instämmer!)
    Anonym (Skitpådig) skrev 2014-10-24 13:39:09 följande:
    Skit på dig, är allt jag har att säga. Gå utan sex i tjugo år, sen kan du kanske svara ärligt på den här frågan.
  • pickaxe

    Sex och framför allt sex mot betalning är stigmatiserat och många ligger kvar i en förlegad syn på det. 
    Det TS efterfrågar är inte att få förnedra en annan människa, vilket är vad de flesta ser. Han vill ha närhet. Jag tycker de länder som nämns gör rätt i att driva det under ordnade former, för att därmed ge bättre säkerhet till det hela.

Svar på tråden Sexköp i vissa situationer