• santi305

    Har ångest över min snoppstorlek

    Hej. Finns säkert miljontals sånna här trådar men jag har sån ångest över min kuk. Jag har nekat till sex flera gånger pga min snopp. Jag har en flickvän nu men jag ser det i hennes ögon att hon inte tycker om den. Den är ca 15.5 lång och 13 omkrets. 


    Hur kommer jag över detta tjejer? Jag har verkligen ingen självförtroende kvar...


    Jag vill kunna ha sex igen, skön sex utan att jag alltid tänker på min hur dålig den är...

  • Svar på tråden Har ångest över min snoppstorlek
  • Anonym (Hjälp :))

    Alltså de flesta tjejer får inte orgasm av samlag ändå, ofta behövs leksaker eller hjälp av händer/mun osv så om du frågar hur tjejen vill ha det och gör det riktigt skönt för henne på andra sätt så spelar det nog ingen roll!

  • Mamori

    Den är snäppet över medel i både omkrets och längd. Du har inget att må dåligt över. Jag tror att du inbillar dig.

  • Anonym (Jess)

    Jepp finns sådana här trådar i ofantligt överflöd. Ingen kan ge dig ett svar som mirakulöst får ditt självförtroende att stiga. Men jag kan säga att det låter som en helt normal kuk och storleken på den är verkligen inget att oroa sig över.

  • Anonym (Jess)
    santi305 skrev 2014-10-23 23:48:04 följande:

    Tack för svaren! Någon hobby psykolog som kan föreslå hur jag ska förbättra mig?


    Jobba på att älska dig själv och tro på att du är härlig och attraktiv för att du är du, att din kropp är härlig och fantastisk för att den bär dig genom livet och ger dig njutbara sensationer. Din kropp är inte bara godkänd i relation till någon annan, dvs. det krävs ingen tjej som ska godkänna din kuk för att den ska duga, den duger alldeles oavsett vad andra har för åsikt om den. Vad är det med alla killar som startar "hjälp är min kuk för liten-trådar", är det nån slags epidemi som sveper över landet?
  • santi305
    Anonym (Jess) skrev 2014-10-23 23:53:40 följande:

    Jobba på att älska dig själv och tro på att du är härlig och attraktiv för att du är du, att din kropp är härlig och fantastisk för att den bär dig genom livet och ger dig njutbara sensationer. Din kropp är inte bara godkänd i relation till någon annan, dvs. det krävs ingen tjej som ska godkänna din kuk för att den ska duga, den duger alldeles oavsett vad andra har för åsikt om den. Vad är det med alla killar som startar "hjälp är min kuk för liten-trådar", är det nån slags epidemi som sveper över landet?


    Får ofta höra att jag ser bra ut men det är just kuken som ställer till... Tack för svaret! Uppskattar det till max
  • Anonym (Jess)
    santi305 skrev 2014-10-23 23:59:42 följande:

    Får ofta höra att jag ser bra ut men det är just kuken som ställer till... Tack för svaret! Uppskattar det till max


    Du borde inte känna att kuken ställer till det eftersom det inte låter som att det är nåt fel alls på den! God natt och tänk positiva tankar om kompisen där nere istället :)
  • manfrsthlm

    kuken va inte så mkt o hänga i granen....jobba på ditt självförtroende mer och använd fingrar och tunga...lycka tillCool


    KIK: KRILLESTHLM1
  • santi305
    Anonym (Jess) skrev 2014-10-24 00:01:39 följande:

    Du borde inte känna att kuken ställer till det eftersom det inte låter som att det är nåt fel alls på den! God natt och tänk positiva tankar om kompisen där nere istället :)


    Haha tack så mycket!:) godnatt!:)
  • Anonym (kopia)

    Hej TS!
    Min kuk har exakt samma mått som din. Eller hade när jag mätte den för sådär 30 år sen. Jag är över 50 år och har för länge sen tappat räkningen på antalet sexpartners jag haft. Inte en enda en av dem har klagat på min kuk. Ibland har sexet inte varit så väldigt bra, men då har det inte berott på min kukstorlek utan på helt andra saker. Vi har inte passat varandra helt enkelt eller vanligare. För mycket alkohol för den ena eller andra eller för båda. Oftast har det varit alldeles underbart.
    Go for it grabben!

  • santi305
    Anonym (kopia) skrev 2014-10-24 00:39:41 följande:

    Hej TS!

    Min kuk har exakt samma mått som din. Eller hade när jag mätte den för sådär 30 år sen. Jag är över 50 år och har för länge sen tappat räkningen på antalet sexpartners jag haft. Inte en enda en av dem har klagat på min kuk. Ibland har sexet inte varit så väldigt bra, men då har det inte berott på min kukstorlek utan på helt andra saker. Vi har inte passat varandra helt enkelt eller vanligare. För mycket alkohol för den ena eller andra eller för båda. Oftast har det varit alldeles underbart.

    Go for it grabben!


    Hej anon, tusen tack för att du tog din tid för att svara! Jag förstår verkligen, ditt inlägg fick mig att bli lite säkrare i mig, behövde höra det från en som upplevt samma sak!
  • Cezar66

    Tja...du har ju ca en centimeter över medellängd och grovlek. Så det är ju som att ha ångest över att vara bara 180cm lång...lite onödigt va?

  • Anonym (G)
    Cezar66 skrev 2015-05-13 15:57:35 följande:

    Tja...du har ju ca en centimeter över medellängd och grovlek. Så det är ju som att ha ångest över att vara bara 180cm lång...lite onödigt va?


    Varför väcka upp en gammal död tråd med ett av de mest idiotiska och uttjatade ämnen som finns?
  • Ronga

    Toppa den då och då. Klipp bort 3cm så växer det ut 6 cm över en 2 månaders period. Så se till att toppa penisen lite då och då. Akta så att den inte växer för mycket bara.


    Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • normalkuk

    Hade inget självförtroende alls efter att en tjej skrattat och kallat min för en dvärgkuk. Tog mig 3 år tills jag vågade mäta den. 17.8 cm och det var som att släppa en bomb, självförtroendet kom tillbaka

Svar på tråden Har ångest över min snoppstorlek