• Anonym (Galet)

    Min sambo och hennes jäkla margarinbullar, blir galen

    Min sambo, hon har för vana att baka margarinbullar. Jag tror jag har hört det ordet 10000 ggr och snart spryr jag. Jag orkar inte höra henne säga det ordet. Asså när jag numera ser henne så ser jag en vandrande margarinbullar framför mig. När jag har sex med henne så tänker jag att jag haft sex med en margarinbulle, och jag börjar fantisera om att hon genomgår en massa konstiga, sexuella eller extrema situationer med margarinbullarna. Att hon är på äventyr efter margarinbullar, eller att hon ex står på en klippa medan vinden blåser not hennes hår, näsan uppe i vädret och med en stolt blick är nöjd pga sina margarinbullar. Ibland hör jag röster i huvudet som säger "margarinbullar, margarinbullar, margarinbullar. Det är olika röster samtidigt och de har en spökliknsnde ton.

    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min sambo och hennes jäkla margarinbullar, blir galen
  • Anonym (!!)

    Flytta omedelbart!! Det vet ju alla att man inte kan bo ihop med nån som bakar margarinbullar.
    Köp lite margarinpaket och lägg i sängen så märker hon säkert inte ens att du flyttat...

  • Butterscotch
    Anonym (#) skrev 2014-10-24 09:14:07 följande:

    Be henne använda smör istället!


    Precis vad jag tänkte skriva. Varför använda margarin när det finns smör?
  • Kereza

    Och samma här; margarin är fan inte nyttigt - få människan att använda smör istället, så kan ni stå där på klippan tillsammans med näsan i vädret! 

  • Anonym (Rosa)

    Åh! Kan man få receptet tror du? Låter ju underbart

  • Anonym (----)

    Hellre en margarinbulle än en sunkig trollbulle

  • Anonym (buttercup)

    Fan nu blev jag bullsugen, men dock inte margarinbullar, vad är det för läskigt bakverk.
    Nä, bullar bakade på smör ska det vara.........mums. 

  • Anonym (Mums)

    Jag tycker att frugan ska starta en webshop där hon säljer margarinbullar! Jag blev iaf sjukt sugen! :)) Var stolt över din margarinbullbakande fruga!

Svar på tråden Min sambo och hennes jäkla margarinbullar, blir galen