• Anonym (H)

    Vad ska du göra i helgen?

    Hur ser helgens planer eller icke-planer ut för dig? Vad ska ni göra för aktiviteter, vad ska ni äta/dricka, vilka ska ni träffa?

    Själv ska vi äta tacos ikväll, en påse godis och idol på tvn. Slappkväll i soffan helt enkelt.
    Lördag ska jag försöka ge mig ut i naturen för att träna lite. Förmodligen storstädning i hemmet. Sedan blir det (par)middag hos goda vänner med lite vin. Trerätters och kanske något brädspel på kvällen.
    Söndagen håller vi öppet. Kanske går vi hemma i pyjamas hela dagen, kanske blir det middag hos svärföräldrarna några mil bort.

    Nu är jag nyfiken på hur era helger ser ut! :)

  • Svar på tråden Vad ska du göra i helgen?
  • Morran01

    Jobbar natt hela helgen så det blir inget speciellt gjort. Lite gott innan jobbet ikväll iallafall.

  • Annica71

    Ikväll ska stora dottern (9 år) på Hallowendisco. Vi andra äter Tacos och kollar Idol.
    Imorgon ska tjejerna baka chokladbollar med konditorn på Coop (de firar 1 år där vi bor)
    Inga planer för kvällen imorgon.
    Söndag ska jag dansa Linedance


    Annica med Tiffany 2005-07-10 och Melanie 2007-04-10
  • Petrol

    Jobb imorrn och på söndagar vilar man det är nå slags lag har jag fått för mig.

  • Fia 28

    Hade velat åka och se The maze runner på bio imorgon, men det är vår helg att ha sambons grinolle så blir väl nåt tråkigt som vanligt.

  • Anonym (H)
    Fia 28 skrev 2014-10-24 11:40:55 följande:

    Hade velat åka och se The maze runner på bio imorgon, men det är vår helg att ha sambons grinolle så blir väl nåt tråkigt som vanligt.


    Hahaha
Svar på tråden Vad ska du göra i helgen?