• Sven Erik Johans­son
    Äldre 24 Oct 12:51
    622 visningar
    6 svar
    6
    622

    Hjälp mig hitta/spåra en låt

    Igår hörde jag en låt på avstånd och låg volym som jag vill spåra. Vet inte artist(er) och titel!

    Det var en riktigt stark powerballad/powertryckare och det lät som en kvinna som sjöng. I början av refrängen tror jag frasen "Everytime the rain falls" ingick.

    Det var INTE Everytime it rains med Ace of Bace som i o för sig också är en stark ballad.

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta/spåra en låt
  • Äldre 24 Oct 13:01
    #1

    Lycke Li med Never gonna love again?

  • Äldre 24 Oct 13:07
    #2

    Primal fear - every time it rains?

  • Sven Erik Johans­son
    Äldre 24 Oct 13:08
    #3
    Fia 28 skrev 2014-10-24 13:01:06 följande:

    Lycke Li med Never gonna love again?


    Har inte viasat(klickade men kom inte till video) men skall söka den låten på tuben och checka! Tack!
  • Sven Erik Johans­son
    Äldre 24 Oct 13:11
    #4
    issyerl skrev 2014-10-24 13:07:32 följande:

    Primal fear - every time it rains?


    Tack! Sall testa det också! har DJ-at lite i yngre år och älskade att bryta av dunka dunket (som jag i o för sig också gillar som stor italo-fantast) med tryckare då och då. Inget är som riktiga powerballader. Det är något verkligt speciellt.
  • Sven Erik Johans­son
    Äldre 24 Oct 13:14
    #5
    issyerl skrev 2014-10-24 13:07:32 följande:

    Primal fear - every time it rains?


    Lyssnade på en version som verkade vara mera hårdrock-kände inte igen låten från igår!
  • Sven Erik Johans­son
    Äldre 24 Oct 13:20
    #6
    Fia 28 skrev 2014-10-24 13:01:06 följande:

    Lycke Li med Never gonna love again?


    Den var det nog-hörde den som sagt på avstånd och väldigt låg volym. Den verisonen jag hörde igår (vet inte om det finns fler versioner) lät ännu mer powerballad än den jag nyss hittade på tuben, men den är också riktigt trevlig. Tackar!
Svar på tråden Hjälp mig hitta/spåra en låt