• Anonym (Q)

    Tjejer, vilken kroppsdel är erotiskt känsligast hos er? Brösten eller skinkorna?

    Av brösten och skinkorna?

    Vad är känsligast för erotisk stimulans? Bröst eller skinkor?

    Och hur vill ni helst att dessa delar stimuleras? (Svara nedan)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer, vilken kroppsdel är erotiskt känsligast hos er? Brösten eller skinkorna?
  • Anonym (Tjej)

    Svarar skinkorna, men kanske är speciell på den punkten. Hatar att bli stimulerad på bröstvårtorna, själva huden på brösten går bra dock, det är skönt. Skinkorna vill jag ha smisk på {#emotions_dlg.djavulsk} det är skönare än mjuk stimulans på brösten.

  • Anonym (Kickan)

    Är känslig både på bröst och skinkor men mest skinkorna! Vill bli smekt där, få dem masserade och jag älskar att få smisk på skinkorna. Men det bästa är nästan att bli smekt på skinkorna efter att man fått ordentligt med smisk. Då blir jag vansinnigt kåt

  • Anonym (Ulla)

    Hjärnan, när väl den blivit stimulerad på rätt sätt kommer resten igång av bara farten när det är dags.

  • Anonym (S)

    Brösten, eller rättare sagt bröstvårtorna, är ju en erogen zon. Det är inte rumpan. DÄREMOT tycker jag det är jävligt sexigt när mannen klämmer och smeker på rumpan, men det ger ju ingen sexuell stimulans på samma sätt som bröstvårtorna gör.

  • panicorion

    Skinkorna om de behandlas rätt, ger mig väldigt mycket. :) dock kan bröstvårtor även stimuleras rätt men tror att skinkorna vinner denna omgång

  • Anonym (Jess)

    Kan nästan få orgasm av stimulans på bröstvårtorna, men skinkorna är inte känsliga. Visst är det trevligt när mannen klämmer på min rumpa och uppskattar den, men brösten vinner lätt!

  • Kräk

    Kan tycka att det är obehagligt att bli stimulerad på bröstvårtorna, men kan vara najs ibland om jag är riktigt upphetsad. Skinkorna och rumpan överlag däremot är alltid trevligt att bli berörd på. Gillar även att bli smekt över ryggen väldigt mycket. Det kommer på en god tvåa efter skinkorna.

  • Anonym

    Definitivt inte skinkorna iaf. !! Känns inte ett skit där utan är snarare irriterande om ngt ska hålla på och pilla en i häcken ???? Svarade brösten.

  • CarinaL26
    Anonym (Kickan) skrev 2014-10-24 16:32:36 följande:

    Är känslig både på bröst och skinkor men mest skinkorna! Vill bli smekt där, få dem masserade och jag älskar att få smisk på skinkorna. Men det bästa är nästan att bli smekt på skinkorna efter att man fått ordentligt med smisk. Då blir jag vansinnigt kåt


    Kan skriva under på det!

    Har väldigt känsliga skinkor. Älskar ha hans händer där. Och smek efter smisk är underbart helt enkelt.
  • Anonym (Tjejen)

    Definitivt skinkorna. Brösten känns bra om han tar över hela men tar han specifikt på bröstvårtorna så gör det bara ont.

  • Anonym (kvinnan)

    Absolut brösten, men pga mina komplex över brösten så kan jag inte riktigt släppa till med brösten. Men älskar när mannen har bröstvårtorna i munnen eller känner på dom.

Svar på tråden Tjejer, vilken kroppsdel är erotiskt känsligast hos er? Brösten eller skinkorna?