• Anonym (Kvinna)

    Jag vågar verkligen inte framföra min fetisch

    Jag har en sexuell fantasi som jag inte vågar tala om för män för jag vet inte hur de reagerar. Jag har en kanske lite udda fantasi. Jag väljer att framföra min fetisch här för att få råd om huruvida jag borde försöka fråga en man om detta eller inte. Därför väljer jag även att vara anonym.

    Jag vill att vi ska lägga en madrass i köket. På magrassen ska jag ligga på rygg. Mannen ska förbereda en kastrull och koka vatten. I det heta vattnet ska han lägga in skaldjur såsom kräftor och krabba, hummer. När dessa skaldjur är tillräckligt heta så ska han lägga skaldjuren på min nakna kropp. Krabban över vaginan. Kräftorna över bröstvårtan och hummern över min mun. Sedan ska mannen se detta som en meny som han vill smaka av. Han ska exempelvis säga "jag är idag sugen på krabba". Då är tanken att han ska lyfta upp krabban och doppa in sin penis i min vagina. Sedan ska han säga "mmm det var gott"...eller tja..han säger det han egentligen tyckte. Sedan kanske han säger "men jag blev inte riktigt mätt, jag är sugen på hummer också. Då ska han lyfta bort hummern från min mun och doppa sin penis i min mun. Sedan kanske han känner sig lite törstig. Då kan han välja mellan vatten eller vin. Vill han ha vatten så ska jag spotta i hans mun. Vill han ha vin så ska han lyfta bort krabban så jag urinerar i hans mun.

    Jag vill alltså vara en form av "smakprovsmeny" för honom. Sedan ska han hälla det varma vattnet över mig och säga "fri meny" och då ska vi ha vanligt sex fast galet hårt och fanatiskt.

  • Svar på tråden Jag vågar verkligen inte framföra min fetisch
  • Presens

    Hoppas du vet skillnaden mellan sexuella fantasier och fetischer.

  • Anonym (Mongo)

    ja det därfår du nog hålla för dig själv.

  • Tow2Mater

    Men ha ha! Inget fel på fantasier, men håll det på den nivån. Att realisera allt detta betyder du forst måste hitta nån som vill ha ditt spott eller kiss i munnen (lycka till med det), och sen nån som vill gora det utan att de tappar sexlusten. Själv ska du dessutom kunna bli sexuellt upphetsad och samtidigt vara kissnodig; kanske kan du det (?), och ha "galet hårt och fanatiskt" sex kissnodig ifall han väljer spottet. Fast du kanske kan gå o kissa lite snabbt emellan, medan ni båda behåller sexlusten under tiden mittibland lukten och synen av alla sexiga kokta skaldjur....

    (Nu har jag tydligen nått botten i att vara uttråkad på jobbet när jag svarar i en "sån här" tråd....)

  • Kereza

    Det här är en fantasi, inte en fetish, misstänker jag? 

    As fantasier goes så är den väl inte så konstig - men den kan kanske bli svårt att genomföra rent praktiskt. 

  • Anonym (bäverm)

    Hittar du nån som vill bli urinerad på/i, så kan du kanske föreslå det.

  • Anonym (udda)

    Det var det märkligaste jag hört, skelettkvinnan undantagen. Var tog spontaniteten vägen? Att följa en strikt manual, ett inrutat regelverk av ritualer och förutbestämda fraser faller nog få män på läppen. Och poängen med skaldjur är...? Men visst, om även slaka penisar och män med avdödad sexlust tillhör din "fetisch" så har du din poäng. Män som gillar kvinnokiss i munnen lär nog finnas om man letar.

Svar på tråden Jag vågar verkligen inte framföra min fetisch