• Anonym (Drömmaren)

    Kan du och din partner prata om era fantasier?

    Efter att surfat runt lite i detta underbara forum så känner jag att denna fråga måste ställas. Varför undrar ni. Jag ser i ett flertal trådar att folks sexliv skulle kunna bli ännu mera spännande om bara båda parter pratade öppet med varandra. Jag själv är tyvärr inte bättre än någon annan då jag är rädd att klassas som en störd pervers snubbe.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan du och din partner prata om era fantasier?
  • Anonym (solstrålen)

    Ja, vi kan öppet berätta om våra fantastier, sen är det inte allt vi bägge vill göra, men några delar vi iallafall och även upplever.

  • Anonym (Vilja våga)

    Våga och våga. Jag vill inte. Vad ska jag rösta på?

  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (Vilja våga) skrev 2014-10-24 16:51:08 följande:

    Våga och våga. Jag vill inte. Vad ska jag rösta på?


    Får man fråga varför? För att du vill behålla den som en fantasi ?
  • Anonym (Vilja våga)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2014-10-24 16:56:59 följande:
    Får man fråga varför? För att du vill behålla den som en fantasi ?
    Exakt!
  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (Vilja våga) skrev 2014-10-24 16:59:01 följande:

    Exakt!


    En anledning som jag respekterar då jag i vissa fall kan tänka mig att man kan sabba en perfekt onanifantasi med en halvtaskig erfarenhet som inte alls blev som man fantiserat.
  • Anonym (Nej)

    Jag berättade om min fantasi för min förra flickvän och det slutade inte lyckligt. Nu har jag träffat en ny och kommer nog aldrig våga berätta för henne. Tyvärr skulle jag vilja säga för jag skulle vilja kunna prata om den med henne även om hon aldrig skulle vilja realisera den.

  • Anonym (fantasier)

    jag o maken pratar öppet och ofta om våra fantasier och vi skickar bilder på snygga nakna tjejer och personer som har sex över Kik till varandra, vi skriver vad vi vill göra med personerna på bilderna och det kan vi göra när vi sitter på ngn middag eller är på jobbet osv - oerhört upphetsande! Vi vill båda ha sex m en kvinna tillsammans, jag har haft det förut men inte med maken men ååååh så jag längtar efter det:)

  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (fantasier) skrev 2014-10-24 23:20:25 följande:

    jag o maken pratar öppet och ofta om våra fantasier och vi skickar bilder på snygga nakna tjejer och personer som har sex över Kik till varandra, vi skriver vad vi vill göra med personerna på bilderna och det kan vi göra när vi sitter på ngn middag eller är på jobbet osv - oerhört upphetsande! Vi vill båda ha sex m en kvinna tillsammans, jag har haft det förut men inte med maken men ååååh så jag längtar efter det:)


    Jag vet att Avund är en dödssynd men va fan ;)
  • Anonym (Jess)

    Min make verkar inte ha så värst mycket fantasier och mina mest snuskiga fantasier tror jag han skulle tycka var alldeles för pervo...

  • spanstind

    Skulle nog kunna tänka mig att prata om fantasier. Ämnet har dock aldrig kommit på tapeten ( typ  ), och är väl inget jag reflekterat över heller.

Svar på tråden Kan du och din partner prata om era fantasier?