• Anonym (Onormalt våt)

    Normalt att vara blöt så att det rinner?

    Jag har fått et konstigt problem på sista tiden. Jag har blivit så extremt våt vid sex så det rinner ned till knäna ibland Och då har det inte ens gått för mig. Blir en stor fläck i sängen. Det gör att jag känner mindre av sexet. Och så tycker jag att det är pinsamt att bli så våt. Ser ju ut som om jag har kissat ned mig ju! Fast jag har kissa före så jag vet att det inte är det! Någon mer som har det så här? Vad kan man göra åt det? Vad tycker ni killar om det?

  • Svar på tråden Normalt att vara blöt så att det rinner?
  • Anonym (Drömmaren)

    Om du bara visste hur upphetsande många (mig inkluderat) tycker det är. Att en kvinna blir våt ser iallafall jag som ett kvitto på att man inte är helt ute och cyklar.

  • Maltemånsson

    Min eefarenhet är att det inte är så väldigt vanligt att bli så våt. Men när det händer så tycker jag att det är oehört upphetsande, vilket i sig gör att jag kommer.

    Men om det gör att friktionen blir obefintlig så är det ju inte ett plus och jag har svårt att komma. Dock om du tränar upp knipmusklerna så känner både du och mannen mycket iaf. Så kinp på om du tycker det är ett problem.

  • Anonym (också blöt)

    Hej, det är likadant för mig vissa tidpunkter i månaden om jag blir tillräckligt upphetsad ;)

    Om din kille, eller tjej, gillar att slicka kan du bli av med en del.

    Det känns mer om killen använder kondom.

    Du kan fingra dig själv och bli av med lite så. Du kan också, i värsta fall, torka dig på en handduk du har till hands :)

  • Anonym (kvinna29)

    Jag blir nästan alltid så våt Skäms så jag hoppas det är normalt

  • Anonym (Millie)

    Lägg en handduk under rumpan eller ha en nära tillhands under akten. Så kan du torka dig själv och din partner om det blir för plaskigt. Jag blir också väldigt blöt. Det är inget onormalt eller pinsamt

Svar på tråden Normalt att vara blöt så att det rinner?