• Anonym (Äcklad)

    Kissar i handfatet och bajsar i duschen

    Jag vet att det är fredag och trollen härjar, men detta är ingen trolltråd!

    För nåt år sedan märkte jag att min sambo lämnade bajs efter sig i duschen. Konfronterade honom och han förklarade att han sparade toapapper genom att helt enkelt INTE TORKA SIG när han bajsat, utan bara kliva över till duschen och skölja sig. Problemet var ju bara att det låg bajskluttar kvar där det ramlat ner och han inte tvättat efter sig Kräks badrummet är typ 1.5 kvadratmeter så man sitter nästan med fötterna inne i duschen när man sitter på toa, ingen jätteyta att städa rent efter sig alltså. Jag sa åt honom att omedelbart sluta med sina äckligheter och har inte sett nåt mer bajs i duschen efter det.

    Imorse då: han vaknade och var försenad till jobbet, jag låg kvar i sängen. Han klädde sig snabbt, gick in på toa och vad hör jag?! Ett plirrande ljud, han som drar upp gylfen, och sen spolar vatten i handfatet! Inget spolljud eller nåt. Han har alltså KISSAT i handfatet?! Där jag dricker vatten, borstar tänderna och tvättar ansiktet?!

    Jag ropade "KISSADE DU I HANDFATET?!" men han bara sprang iväg till jobbet. Har inte pratat med honom än då han fortfarande jobbar. Vad ska jag göra? Bara dumpa eller? Är det här normalt? Rynkar på näsan är det bara jag som är äckelmagad?

  • Svar på tråden Kissar i handfatet och bajsar i duschen
  • Anonym (H)

    Du är inte ensam om problemet, för en tid sen fanns en annan tråd om en kille som uppförde sig precis likadant!  Använd sökfunktionen så kan du hitta tråden och få många bra svar.

  • Anonym (Blä)
    Anonym (H) skrev 2014-10-24 17:15:06 följande:

    Du är inte ensam om problemet, för en tid sen fanns en annan tråd om en kille som uppförde sig precis likadant!  Använd sökfunktionen så kan du hitta tråden och få många bra svar.


    Ja just det! Den Killeen tappade dessutom kluttarna på golvet på väg till duschen!
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Blä) skrev 2014-10-24 17:17:40 följande:
    Ja just det! Den Killeen tappade dessutom kluttarna på golvet på väg till duschen!
    Det kan ha varit jag som skrev den då....
  • Anonym (Usch)

    Hahah, kan knappt tro att det du skriver är sant! Vilken vuxen människa gör så?! :s

    Prata med din partner om det!! Jag skulle då inte fortsätta vara tillsammans med någon som har sådana äckligheter för sig! Men det är ju knappast mycket begärt att din partner ska sköta sina toabesök, så han bör ju kunna ändra sitt beteende för din skull! Dock förstår jag om du skulle vara äcklad för all framtid!

  • Anonym (H)
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-10-24 17:18:02 följande:
    Det kan ha varit jag som skrev den då....
    Men det var ju länge sen? Har du inte sagt ifrån/gjort något åt det under alla dessa månader?
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (H) skrev 2014-10-24 17:20:14 följande:
    Men det var ju länge sen? Har du inte sagt ifrån/gjort något åt det under alla dessa månader?
    Skrev ju i TS att han inte bajsat nåt mer i duschen iallafall, eller så har han bara städat bättre. Men nu ska han tydligen börja kissa i handfatet istället..
  • Anonym (H)
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-10-24 17:21:28 följande:
    Skrev ju i TS att han inte bajsat nåt mer i duschen iallafall, eller så har han bara städat bättre. Men nu ska han tydligen börja kissa i handfatet istället..
    Sorry, läste dåligt. Ja, då vet du vad han är för person, han slutar med ett beteende, men börjar med ett annat. Då har han ju fortfarande inte fattat eller hur? Nu är det upp till dig hur du vill göra, kan du leva med detta? Kan du leva med ev andra saker han gör utan att du vet om det? Planerar du familj med honom? Vad kommer han att lära era barn?
  • Anonym (. ?)

    Men fyfan vad äcklig han är -jag skulle aldrig ens fundera på att bo med en sån äcklig man. Fyfan så osexigt. Hoppas att han inte får ligga iaf.

  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (. ?) skrev 2014-10-24 17:36:23 följande:

    Men fyfan vad äcklig han är -jag skulle aldrig ens fundera på att bo med en sån äcklig man. Fyfan så osexigt. Hoppas att han inte får ligga iaf.


    Han vill aldrig ligga så det är inget problem, mer än att jag är sexuellt frustrerad jämt.
  • Anonym (. ?)
    Anonym (Äcklad) skrev 2014-10-24 17:41:04 följande:
    Han vill aldrig ligga så det är inget problem, mer än att jag är sexuellt frustrerad jämt.
    Jag tycker helt ärligt att du byter ut honom ! Han är ju äcklig + att han inte respekterar dig som fortsätter. Rena rama super snusket vafan 

    Hellre frustrerad än att ligga med honom. Och är han så här hur är han sen i livet då ? Och ska du vara frustrerad resten av ditt liv ? 
Svar på tråden Kissar i handfatet och bajsar i duschen