• Äldre 24 Oct 18:33
    35765 visningar
    47 svar
    47
    35765

    Hjälp! Min tjej är för snuskig.

    Är en kille på 27 år som haft svårt att hitta den stora kärleken i livet. För 4 månader sedan var jag på arbetsresa i Örebro (bodde tidigare ca 50 mil bort) och efter en kväll på stan träffade jag världens vackraste och underbara tjej. Lång historia kort så har jag sagt upp mig och flyttat till Örebro och är underbart förälskad. Allting har varit som att leva i en film. Varje dag har varit en gåva. Nu till mitt problem. Förra helgen när vi skulle ha sex och hade oralsex så lyfte hon upp bäckenet på ett sätt som fick mig att förstå att hon ville att jag skulle slicka hennes mellangård. Det var väl ok. Tills för 2 veckor sedan när hon berättade att hon inte kunde få orgasm om hon inte blev slickad hårt i stjärten samtidigt som hon stimulerar sig själv på klitoris. Hela min värld vändes upp och ned när hon berättade att hon hela tiden fejkat sin orgasm. Jag blev förstås chockad, men testade och hon blev helt vild och skrev och rev mig samtidigt som hon skrikandes bad mig stoppa in ?tungan i röven?. Nu vill hon att jag skall stoppa in tungan i analen på henne varje gång vi har sex. Och det vill hon varje dag. Hon säger att vi kan turas om och frågar om jag vill komma först, eller om hon skall göra det. Tydligen har hon aldrig riktigt njutit av konventionellt knullande i hela sitt liv (!). Jag älskar henne och vill bilda familj med henne, men vet inte om jag klarar det till priset av att varje kväll stoppa in min tunga i hennes stjärt. Det känns ganska avtändande för mig. Vad ska jag göra? Snäll hjälp!  

  • Svar på tråden Hjälp! Min tjej är för snuskig.
  • Anonym (f)
    Äldre 24 Oct 18:35
    #1

    men om du har gjort det och klarar av det.. är de inte så att det bara sitter i ditt huvud om att det är fel/äckligt då? 
    att de är din moral som sätter nej istället för din kropp eller vad man ska säga

  • Äldre 24 Oct 18:38
    #2

    Jag vet inte riktigt, men hon vill att hela tungan ska vara inne och det känns helt enkelt ofräscht. Å andra sidan blir jag på ett jobbigt ovilligt sätt glad att hon kommer hårt. Jag skulle vilja kunna tillfredsställa henne på andra sätt. 

  • Schna
    Äldre 24 Oct 18:41
    #3

    Klart du inte ska tungpulla henne i röven varje dag om du inte tänder på det. Du måste ta upp med henne och så får ni gemensamt hitta en lösning som fungerar för er båda, det måste ju finnas hur mycket som helst att göra där med lite fantasi.


    It takes a fool to remain sane
  • Äldre 24 Oct 18:42
    #4

    Klart att du inte ska göra saker som du inte vill!!

    Skulle du kunna tänka dig analsex? Skulle hon kunna tänka sig det, om hon gillar analstimulering?

  • Anonym (f)
    Äldre 24 Oct 18:52
    #5

    men pröva er fram, berätta att du inte gillar det speciellt mycket men att som andra kommenterar du kan pröva andra grejer! 

  • Äldre 24 Oct 19:02
    #6

    Vi har pratat om det jättemycket. Problemet kvarstår. Hon kan inte komma utan att bli slickad i stjärten. Jag har inget problem med att ta henne analt (vi har gjort det också), men det funkar inte. Hon måste bli slickad. Jag vill inte göra det VARJE gång.  

  • Anonym (f)
    Äldre 24 Oct 19:07
    #7

    Finns det ingen kompletterande sexleksak som ni kan använda då?

  • Anonym (Anus)
    Äldre 24 Oct 19:08
    #8

    hon driver antagligen med dej för att se hur långt hon kan gå.

  • Äldre 24 Oct 19:16
    #9

    För henne är det tydligen själva grejen med tungan och inslaget av förnedring som hon går igång på. Inga sexleksaker fungerar. Hon säger att det måste vara så här och blir sårad och ledsen att jag inte bara håller käften och accepterar 'denna lilla detalj' som ett pris för vår kärlek. Jag känner mig osäker. Jag älskar henne men kan inte se mig i framtiden som en familjefar som samtidigt måste slicka stjärten på min fru varje kväll.

  • Anonym (kondo­m?)
    Äldre 24 Oct 19:34
    #10

    Förstår att det måste vara jobbigt att göra någonting man inte känner sig helt bekväm med. Hon måste ju kunna kompromissa också. Ni kan ju inte göra som hon vill VARJE gång! Skulle det kännas fräschare för dig om du hade en kondom på tungan?

Svar på tråden Hjälp! Min tjej är för snuskig.