• Hemlig96

    Bf juni/juli 2015

    Hej! Plussade 18/10, fyra dagar före mensen. Vill så gärna ha folk att prata med om tidiga tecken, oron och allt där emellan. Min graviditet var inte planerad då jag är 18 och fortfarande går i skolan. Men vill fortfarande behålla då jag för två år sen fick missfall i 14e veckan och aldrig skulle kunna göra abort. Hoppas det finns någon fin själ här som man kan skriva lite med. Kram M <3

  • Svar på tråden Bf juni/juli 2015
  • Lantis86

    Hejsan! Jag plussade 19/10 på BIM, har testat fler gånger och dom har bara blivit starkare:) haft 4mf/MA så jag är lite skeptisk, men tycker att jag har börjat känna lite i magen, sover oroligt och är trött och lite öm i brösten så jag hoppas det ska gå vägen....

    Känner du nått?:)

  • Hemlig96

    Hej! Usch vad hemskt med så många.. Hoppas verkligen att det går den här gången!

    Jag har molande värk magen, nästan hela tiden. Är öm i brösten, måste springa på toan titt som tätt och klarar inte av min pojkväns snuslukt längre.. Usch:( Tycker det känns så konstigt att känna så mycket så tidigt då jag inte märkte av förra graviditeten förens vecka 9. Hoppas att det är normalt bara. :)

  • Sara787

    Jag är 29 år och jag har en liten tjej på 8 månader.

    Fick missfall 22 sep men plusade tidigare i veckan, hann intr gå någon riktig mens i mellan

    Hoppas att allt går vägen den här gången! Vet ej exakt när jag hade ägglossning men bf borde vara i slutet av juni

  • Lantis86

    Tror inte att det är nån fara att du känner mycket, gör bara att det är lättare att förstå:)

    Själv har jag varit orolig för att jag känt så lite, men eftersom testen blir starkare så kan man nog känna mig lugn. Dessutom har jag fått behandling som kan hjälpa mot mf, så jag har ju betydligt större chans att det ska gå vägen:)

    Hoppas hoppas att vi får följas hela vägen allihopa:)

  • Liten till

    Hej! Får man vara med här? Eller jag tror jag ska vara det, tog ett gravtest i hår som visade svagt pos, och ska snart gå upp och göra ett nytt på morgonurin

    Men det känns i kroppen som att jag är det.

    I så fall har jag bf 6-8 juli ungefär, beroende på vilken sida man räknar ut på

Svar på tråden Bf juni/juli 2015