• Anonym (Glutt­aren)
    Äldre 25 Oct 06:59
    1836 visningar
    27 svar
    27
    1836

    Att vrida på huvudet ur led för att titta på någon

    Hur ofta vänder ni er om efter en person ni finner attraktiv?

    Och hur ofta märker ni att någon vänder sig om för att titta på er?

  • Svar på tråden Att vrida på huvudet ur led för att titta på någon
  • Äldre 25 Oct 08:37
    #1

    Fråga 1: Ja jag tittar på folk som jag finner attraktiva. Är en härlig känsla att få ögon kontakt med henne jag tittar på också, speciellt om man får ett leende till svar!

    Fråga 2: Händer inte lika ofta men jag tycker dock att det händer tillräckligt ofta för att det ska stärka självförtroendet!

  • Anonym (Glutt­aren) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 10:27
    #2
    Jonte71 skrev 2014-10-25 08:37:51 följande:

    Fråga 1: Ja jag tittar på folk som jag finner attraktiva. Är en härlig känsla att få ögon kontakt med henne jag tittar på också, speciellt om man får ett leende till svar!

    Fråga 2: Händer inte lika ofta men jag tycker dock att det händer tillräckligt ofta för att det ska stärka självförtroendet!


    Igår var det en man som vände sig om efter mig och när vi fick ögonkontakt hälsade han. Jag hälsade tillbaka men blev så nervös att jag inte kunde le.
  • Äldre 25 Oct 11:27
    #3

    Jag gissar att TS är en kvinna, eller?
    Även om du blev nervös så visst kändes det bra?

  • Anonym (Glutt­aren) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 12:14
    #4
    Jonte71 skrev 2014-10-25 11:27:30 följande:

    Jag gissar att TS är en kvinna, eller?
    Även om du blev nervös så visst kändes det bra?


    Yes, TS är en kvinna! Jo, visst kändes det bra. Jag är ganska van vid att män tittar lite extra, men det brukar inte riktigt vara sådär utstuderat och inte framför min man heller.
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 25 Oct 13:10
    #5

    Vänder mig ofta om för att titta på kvinnor. Men jag har aldrig märkt att någon skulle ha vänt sig om efter mig.

  • Äldre 25 Oct 13:18
    #6
    Anonym (Gluttaren) skrev 2014-10-25 12:14:30 följande:
    Yes, TS är en kvinna! Jo, visst kändes det bra. Jag är ganska van vid att män tittar lite extra, men det brukar inte riktigt vara sådär utstuderat och inte framför min man heller.
    Jag tycker att man måste sköta det med respekt, man kan titta på en kvinna som har sin man med sig också men då får man visa att man sett honom också och på så vis visa att jag uppfattar att han har en vacker kvinna med sig!

    Brukar du själv "spana" in män på stan på det viset?
  • Anonym (Glutt­aren) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 14:05
    #7
    Anonym (Kille) skrev 2014-10-25 13:10:06 följande:

    Vänder mig ofta om för att titta på kvinnor. Men jag har aldrig märkt att någon skulle ha vänt sig om efter mig.


    Brukar du få ögonkontakt då?
  • Anonym (Glutt­aren) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 14:06
    #8
    Jonte71 skrev 2014-10-25 13:18:31 följande:
    Jag tycker att man måste sköta det med respekt, man kan titta på en kvinna som har sin man med sig också men då får man visa att man sett honom också och på så vis visa att jag uppfattar att han har en vacker kvinna med sig!

    Brukar du själv "spana" in män på stan på det viset?
    Inte som mannen igår, nej. Men visst kan jag spana in en snygg karl lite extra!
  • Anonym (Kille­)
    Äldre 25 Oct 14:10
    #9
    Anonym (Gluttaren) skrev 2014-10-25 14:05:09 följande:

    Brukar du få ögonkontakt då?


    Nej, det brukar jag inte få.
  • Anonym (Glutt­aren) Trådstartaren
    Äldre 25 Oct 15:01
    #10
    Anonym (Kille) skrev 2014-10-25 14:10:17 följande:
    Nej, det brukar jag inte få.
    Vad tråkigt!
Svar på tråden Att vrida på huvudet ur led för att titta på någon